Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

 

 

 

Du er en måned for sein med Suarez bildene dine.

Plusset som posten min fikk sier noe annet.

Ooooo... Hel hel pluss. Fantastisk!

 

 

5 plusser, faktisk. Eat dust.

 

 

Men de 4 andre likte innlegget ditt fordi jeg sa at det var morsomt for en måned siden, og derfor likte de innlegget ditt fordi da tror de på en eller annen rar måte at jeg skal føle at jeg tar feil. Du hadde ikke fått 5 likes om jeg ikke hadde nevnt noe. Det er ganske åpentbart. Men gratulerer med 5 poeng på maktmåleren din. De betyr veldig mye. Jeg er for eksempel veldig redd for å trosse Admiral Necrolameder fordi han har så god likes-ratio. :confused:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Celtic lar ikke CL-kampen mellom Celtic og Legia Warszawa bli sendt på TV. Veldig kjipt gjort av Celtic.

 

http://www.tv2.no/2014/08/06/sport/champions-league/fotball/5875803

Litt dum løsning at man nekter visning i utlandet også.

 

Jeg tror det er i amerikanskfotball så blir ikke kampen vist på TV i staten den går i om stadion ikke er utsolgt. Det er en mye bedre løsning, for da kommer folk på kampen de som vil se den og bor i området, men det går ikke ut over de som vil se kampen, men som bor på andre siden av landet.

 

Kunne forstått at den ikke ble visst i "området" rundt, men ikke i utlandet, for ingen av oss har planer om å dra på kampen uansett, men personlig er jeg keen på å se den!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Celtic lar ikke CL-kampen mellom Celtic og Legia Warszawa bli sendt på TV. Veldig kjipt gjort av Celtic.

 

http://www.tv2.no/2014/08/06/sport/champions-league/fotball/5875803

Litt dum løsning at man nekter visning i utlandet også.

 

Jeg tror det er i amerikanskfotball så blir ikke kampen vist på TV i staten den går i om stadion ikke er utsolgt. Det er en mye bedre løsning, for da kommer folk på kampen de som vil se den og bor i området, men det går ikke ut over de som vil se kampen, men som bor på andre siden av landet.

 

Kunne forstått at den ikke ble visst i "området" rundt, men ikke i utlandet, for ingen av oss har planer om å dra på kampen uansett, men personlig er jeg keen på å se den!

Amerikansk fotball kampen blir ikke vist på tv bare i byen og litt utenfor byen, det inkluderer andre stater hvis byen ligger langs grensen. Det hender ofte at selskap kjøper billetter hvis det blir nesten utsolgt slik at deres produkter blir sett på reklame

Lenke til kommentar

Celtic lar ikke CL-kampen mellom Celtic og Legia Warszawa bli sendt på TV. Veldig kjipt gjort av Celtic.

 

http://www.tv2.no/2014/08/06/sport/champions-league/fotball/5875803

 

Enten så er de utrolig pengegriske ellers så vil de dekke en eventuell ydmykelse på direkten :p

 

 

Litt dum løsning at man nekter visning i utlandet også.

 

 

 

Jeg tror det er i amerikanskfotball så blir ikke kampen vist på TV i staten den går i om stadion ikke er utsolgt. Det er en mye bedre løsning, for da kommer folk på kampen de som vil se den og bor i området, men det går ikke ut over de som vil se kampen, men som bor på andre siden av landet.

 

Kunne forstått at den ikke ble visst i "området" rundt, men ikke i utlandet, for ingen av oss har planer om å dra på kampen uansett, men personlig er jeg keen på å se den!

 

 

Dette er jo en genial løsning! Men ser den ikke for meg i norsk fotball :rofl:

Lenke til kommentar

Pinlig for Deila og Celtic. De kan vel ikke sparke han så tidlig? Synd, for jeg har virkelig troa på Deila som trener. Han kan fort ende opp som en ny norsk trenerfiasko i utlandet.

 

Samtidig gjør jo Henning Berg det veldig bra. Det er komisk å tenke på at både Berg og Rösler ble sparket fra Lillestrøm, og at de nå gjør suksess i langt større klubber. Lillestrøm er ganske komiske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...