Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det tror egentlig ikke jeg heller, siden de da skulle ha scoret fem mål hver kamp.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fjortisgjengen? Er det der Giallorossi er æresmedlem for sin norsk engelsk? Nop det er der du er medlem av med dine "!!!!!!!" Sårende..... hohoho Dere er begge med, faktisk. Klubben er åpen for folk med forskjellige bakgrunner. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Dere er begge med, faktisk. Klubben er åpen for folk med forskjellige bakgrunner. Bedrevitere inkludert Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 http://www.dagbladet.no/2008/11/21/magasin...otball/3778684/ En veldig bra artikkel av dagbladet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 http://www.dagbladet.no/2008/11/21/magasin...otball/3778684/ En veldig bra artikkel av dagbladet. Leste den forrige fredag (Kjøper alltid DB på fredagene pga sportmagasinet). Anyways, glimrende artikkel, som setter fokus på det presset unge toppspillere må igjennom, og da er det alltid noen som ikke takler presset og bukker under. Nei, som jeg alltid har sagt: "Ikke bland språk" (Haha) Hehe, håper dette var ironi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er 102% sikker på at det var ironi. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Seriøst. Rosenborg har en kjempekontring, men Pelu bare spurter fra forsvaret og ligger 10m i offside og ødelegger angrepet Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er 102% sikker på at det var ironi. Hehe, hva er det jeg skriver som ikke er Ironi? The Iron mæn Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Stygge, stygge Jarstein! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Stygge, stygge Jarstein! Det er jo et rent uhell. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Det er jo et rent uhell. Det tror jeg selve Jarstein er også Ulykke! Endret 27. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Stygge, stygge Jarstein! Var et uhell som Hyrlen påpeker. Men hvis ikke dere vil ha han, så tar vi han gjerne tilbake i Grenland. Tipper han kommer sterkere tilbake til neste sesong. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det håper jeg virkelig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jarstein er tabbe-keeper selv om det nå var et uhell. Gjør jo tabber sus og i dus. Han tålte sikkert ikke å dra fra Odd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvorfor i helvete må Konan på død og live alltid skyte? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jarstein er tabbe-keeper selv om det nå var et uhell. Gjør jo tabber sus og i dus.Han tålte sikkert ikke å dra fra Odd. Merkelig at han ikke gjorde tabber i Odd da. Handler mye om selvtillit, og hvis Jarstein får den tilbake kommer han til å luke bort tabbene, vent og se Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jarstein er tabbe-keeper selv om det nå var et uhell. Gjør jo tabber sus og i dus.Han tålte sikkert ikke å dra fra Odd. Merkelig at han ikke gjorde tabber i Odd da. Handler mye om selvtillit, og hvis Jarstein får den tilbake kommer han til å luke bort tabbene, vent og se Er jo det jeg akkurat mener Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Handler mye om selvtillit, og hvis Jarstein får den tilbake kommer han til å luke bort tabbene, vent og se Vell, når han går offentlig ut å sier "Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ble benka" etter et X-antall tabber så synes jeg han har rimelig stor selvtillitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå