Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Man City eierne har også laget et lag i Australia. Virker som de har store planer internasjonalt. Blir vel fort til at lagene i de andre verdensdelene blir farmerlag til Man City.

Yankees er større enn Man City finansielt sett. Eierne ser mulighet til større vekst i USA enn Man City fordi den er allerede et stort lag. Håpet blir at NYCFC blir enda større enn Man City hvis soccer fortsetter med sin fremvekst

 

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/media/nrk-carina-mottok-hetsbrev/a/10131907/

 

Jeg er jo ikke helt uenig med avsenderen. NRKs dekning av forrige EM var krise, med hun i studio og Drillo og Scheie som kommentatorer.

Er helt enig. Jeg har all respekt for jobben hun gjør, men det er vanskelig å ikke være enig i mye av det som står. EM-sendingene på NRK ble litt ødelagt av henne i studio, på samme måte som Guro Fostervold ødelegger CL-sendingene til Viasat.

 

Forrige VM måtte vi stille inn lyden på tv-en etter Vuvuzelaene, nå må vi gjøre det samme etter Carina Olset..

Lenke til kommentar

Kommer han til å gjøre de samme feilene som de andre norske managerne bare fordi han har vært i tippeligaen? Rar logikk.

 

Nei jeg mener Tippeligaen er vel et labert nivå opp mot de fleste andre, så jeg mener det er rart de retter blikket mot den. En må jo regne med at det også gjelder trenerne. Selv om de gjør det bra i tippligaedn, er det jo altså bare Norsk tippeliga vi snakker om, og gjenspeiles vel da når disse trenerne kommer til England osv. Så hvorfor ikke velge feks Tyske, Nederlandske, Italienske.. Hvorfor fra bakgård Norge tippliga?

 

Når det er sagt, tror jeg kanskje Dailha kan bli et unntag. Og dette er jo Scotland også, håper jo det går bra. Det håper jeg OGS også i Cardiff og det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...