Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Altså... Angripende lag har corner Cornertaker har et helvettes tilslag og sleiver grovt. Ballen går rett i eget mål. Da er det ikke mål, men corner til motsatt lag! Eh, noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hvis corner er definert som frispark eller en type utspark, innkast etc så stemmer det. Man kan ikke lage selvmål med frispark direkte i mål. Hverken direkte eller indirekte. Det finner eg flere kilder på. Det samme gjelder jo keeper utspark fra fem meter. Så vil tro at dette kan stemme for corner. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hvis corner er definert som frispark eller en type utspark, innkast etc så stemmer det. Man kan ikke lage selvmål med frispark direkte i mål. Hverken direkte eller indirekte. Det finner eg flere kilder på. Det samme gjelder jo keeper utspark fra fem meter. Så vil tro at dette kan stemme for corner. Hæ. Kan man skåre mål direkte på corner, kan man vel skåre selvmål også? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Har noe med at man ikke skal kunne bli straffet for å få en belønning (frispark, corner, 5-meter, innkast). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hvis corner er definert som frispark eller en type utspark, innkast etc så stemmer det. Man kan ikke lage selvmål med frispark direkte i mål. Hverken direkte eller indirekte. Det finner eg flere kilder på. Det samme gjelder jo keeper utspark fra fem meter. Så vil tro at dette kan stemme for corner. Hæ. Kan man skåre mål direkte på corner, kan man vel skåre selvmål også? Hvorfor kan man det? Er da like greit å kunne hindre at en gigantisk tabbe fører til en gigantisk fordel? Motstander får jo uansett ufattelig mye ut av tabben.... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Altså... Angripende lag har corner Cornertaker har et helvettes tilslag og sleiver grovt. Ballen går rett i eget mål. Da er det ikke mål, men corner til motsatt lag! Eh, noen som kan bekrefte dette? Mulig det er jeg som bare er veldig treg her, men hvor godt tilslag skal du egentlig ha for å score i eget mål på andre siden av banen på corner? Eller mente du kun hypotetisk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Kun hypotetisk selvsagt. Det vil nok aldri skje, jeg ville bare få bekreftet at det er en faktisk regel. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg har sett det skje i futsal da en spiller skulle spille tilbake til keeperen og han missa. Da ble det corner. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Gjeng som koser seg på landslags-samling Endret 30. mai 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 https://twitter.com/Tim_Pernetti/status/473570837807644672 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Fett! Jeg trodde han dro til New York Red Bulls, men det har jammen meg kommet enda et New York lag i MLS. Skal Villa spille i Atletico ut 2014? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Er det samme eierne som Manchester City som eier det nye New York laget? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Er det samme eierne som Manchester City som eier det nye New York laget? De eier 80% ja. Yankees eier resten. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Man City eierne har også laget et lag i Australia. Virker som de har store planer internasjonalt. Blir vel fort til at lagene i de andre verdensdelene blir farmerlag til Man City. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) De kjøpte nylig en liten andel av en japansk klubb også, så du er nok inne på noe. Det mangler bare en klubb i Afrika. Endret 2. juni 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Var det ikke snakk om at City skulle bruke de lagene til å lure seg unna FFP? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Ingen Falcao i VM, heller ikke Muriel. Da er det offensive til Colombia virkelig svekket. Kanskje Hellas lurer seg videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå