Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sporting har redusert to ganger mot Barca! ...Og der scorer Barca igjen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hadde håpet på en liten skrell der! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Altså nå er jeg sånn halvfrustrert, en eller annen retard på asroma.no forsvarer Doni (Deluxe) under 2-1 målet til Kone, og mener det ikke var en tabbe men "slike ting som skjer" - L-O-L Du er vel ikke tilfeldigvis Lusken? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Oh, glemte dere nesten: WOHO Brighi! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Skjer med Shaktar a? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vil dere vitne mot meg om jeg drar å banker både Soler og Fjørtoft foran kamera? Gud så grusomt. Så absolutt ikke. Fjørtoft og Soler er det verste som noen gang har vært på tv. De er grusomme hver for seg, og sammen blir de dødelige. Særlig Soler høres ut som en tiåring som skal bruke alle de flotte engelske utrykkene han nettopp har lært i timen. "Man kan ikke blame xxx for det", "altså, det er jo helt obvious at ....". Jesus så uintelligent. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nei, som jeg alltid har sagt: "Ikke bland språk" (Haha) Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nei, som jeg alltid har sagt: "Ikke bland språk" (Haha) Soler: "By the way", meldt seg inn i fjortsigjengen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fjortisgjengen? Er det der Giallorossi er æresmedlem for sin norsk engelsk? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nei, som jeg alltid har sagt: "Ikke bland språk" (Haha) Det sier du? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fjortisgjengen? Er det der Giallorossi er æresmedlem for sin norsk engelsk? Nop det er der du er medlem av med dine "!!!!!!!" Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fjortisgjengen? Er det der Giallorossi er æresmedlem for sin norsk engelsk? Nop det er der du er medlem av med dine "!!!!!!!" haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen som satsa penger på at Barca scorer minst 30 mål i CL-gruppekampene? Tror det hadde blitt en god innvestering. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvor mange har de nå da? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fjortisgjengen? Er det der Giallorossi er æresmedlem for sin norsk engelsk? Nop det er der du er medlem av med dine "!!!!!!!" Sårende..... hohoho Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen som satsa penger på at Barca scorer minst 30 mål i CL-gruppekampene? Tror det hadde blitt en god innvestering. Det trur ikkje eg i og med at dei har ein kamp igjen og 16 mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå