Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Noen som vet om gamle videoopptakk av Diego Maradona er å oppdrive? Da tenker jeg på hele kamper, og ikke små klipp man finner på YouTube.

Lenke til kommentar

Mulig du kan finne noen gamle VM-kamper på youtube. Flere hele kamper som ligger ute, kanskje også noen finaler som Maradona spilte med Napoli.

 

Gruppespill:

 

Sør Korea:

 

Italia: (første omgang)

 

Uruguay:

 

86:

Kvarten:

 

Semien:

 

Finalen:

http://www.youtube.com/watch?v=dYFmYoLuypU

 

Når vi er inne på youtubefilmer, noen som vet en lett måte å laste ned en youtubefilm på?

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Har du sjekket ViaPlay? Tror man kan kjøpe kampbillett/dagspass. Dog er det nok veldig dyrt.

Jeg finner ikke noe info om noe kampbillett eller lignende, så da ser det ut som om eneste mulighet med Viaplay blir å betale for en mnd. Viasat har vel enerett på CL i Norge, så det er vel ingen andre norske tjenester som finnes?

Lenke til kommentar

 

 

Har du sjekket ViaPlay? Tror man kan kjøpe kampbillett/dagspass. Dog er det nok veldig dyrt.

Jeg finner ikke noe info om noe kampbillett eller lignende, så da ser det ut som om eneste mulighet med Viaplay blir å betale for en mnd. Viasat har vel enerett på CL i Norge, så det er vel ingen andre norske tjenester som finnes?

De har jo 30 dager gratis på ViaPlay jo. :) Bare sett på en alarm om 29 dager, så du husker å stanse abonnementet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...