Liberalistiske Samebror Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Tar gjerne imot han i Start, kunne vært fin å ha på kanten eller som hengende spiss! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Freddy Adu er ennå klubbløs etter avslag fra Blackpool. http://www.dagbladet.no/2014/02/26/sport/fotball/blackpool/freddy_adu/32043593/ Rart å tenke på hva som egentlig skjedde med han. Han var jo hyllet som en gudegave til fotballen, nå er han en total nobody. Hva skjedde med denne fyren da? Ganake sykt å tenke på hvor ung han var når han fikk diverse debuter. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Tidenes hype. Det ble jo også spekulert i om han ljugde om alderen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg tenker på å kjøpe noen drakter til årets fotball-VM. Hvilke nettsteder har best priser for oss her på berget (enten norske eller butikker som sender til norge eks mva)? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Selv bruker jeg subside sports mye, da disse bruker DHL. Kitbag er litt billigere, men bruker UPS. Har mange negative opplevelser med leverandører av UPS, derfor unngår jeg dem. Selv skal jeg ha denne til VM: 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Er det drakten Brasil skal bruke i VM? Vraker de den blå helt, eller skal den være med som tredjedrakt? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Er det drakten Brasil skal bruke i VM? Vraker de den blå helt, eller skal den være med som tredjedrakt? Det er tredjedrakten. Det er ikke sikkert di kommer til å bruke den i det hele tatt under VM-sluttspillet, da må di isåfall møte et lag med gul og sort drakt (og jeg kommer ikke på noen lag som har det i farten). Bryr meg ikke om at di kanskje aldri kommer til å bruke den, syntes bare den var badass + at jeg allerede har 2 hjemmedrakter. Di har ikke lansert en andredrakt ennå, men antar det blir den blå. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Colombia har kanskje gule og sorte? Ellers kommer ikke jeg på noen andre jeg heller. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Brazil har alltid hatt blå andredrakt. Helt siden 1970 hvertfall. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) http://youtu.be/HCN8iTOL-u4Pepe ass Edit: Imponerende av en forsvarsspiller dette her: https://vine.co/v/MWdO0uwK3Oh Lucas Moura hadde også et helt vilt run i dag, synd det ikke ble mål av det. Endret 2. mars 2014 av AnewZ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Pepe er virkelig en av de styggeste spillerne i verden, på alle mulig måter. 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Jævlig flaut av Pepe, og ikke første gangen. Gått fra å være klin gæren til å roe seg til å ble det han en gang hatet. Det som er ekstra synd er at han i år både har vært veldig god og veldig rolig på alle måter med unntak av Atletico-kampene. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg blir alltid overrasket over fotballspillere som filmer. "Hmm... jeg skal late som om jeg fikk et "skjult" slag i ansiktet som ingen var ment å se, hva gjør jeg? Jo, later som om jeg ble skutt i trynet med en hagle på kloss hold!" Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Som jeg skrev i Real tråden, liker jeg ikke disse rival kampene. Det får frem det værste i alle spillere, og det blir mere fokus på å svekke motstanderen på alle mulige stygge og latterlige måter. Det er det negative med spansk fotball dessverre. Det som skal være de store underholdende kampene blir ofte noe som minner mere om wrestling enn fotball. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Pepe er virkelig en av de styggeste spillerne i verden, på alle mulig måter. Uenig! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) = Endret 3. mars 2014 av AllFather Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Diego Costa har trent med Spania sitt landslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå