Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke spilleren et poeng siden det er en ball som blir kastet ut på banen og da skal egentlig dommeren stoppe kampen? Jeg synes i alle fall det. Selvsagt dumt av spilleren og ta opp ballen som gjør at han havner i feil posisjon, men tror han blir frustrert over at dommeren ikke stopper spillet som han egentlig skal og dermed tar saken i egne hender.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jaja, spilleren kunne og burde sparket den ut med engang, men jeg tror ikke han tenkte på det de første sekundene, og da han hadde dritet seg ut med det og de påfølgende posisjonsfeilene så prøver han å løse det med å fortelle til dommeren at her er det noe galt ved å hive ballen på ballen. Hadde han kastet ut ballen etter gjennombruddsballen så hadde det jo fort blitt mål pga hans feil ved å ta opp ballen.

 

Ikke helt sikker på om dommeren skal stoppe kampen bare om den er i veien. Er jo ikke nødvendig å stoppe kampen hvis en ball ligger 100 meter lengre bort, så er nok noe i det. Men samtidig hadde jo denne ballen ligget relativt mye i veien om han ikke hadde rørt den.

 

Jeg kan gå med på at han kan få et gult kort, indirekte frispark mot seg osv, men jeg synes ikke han er noe usportslig. Er ikke akkurat som at han hadde med seg en ball han sparte til denne annledningen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...