Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjedelig overgang.

 

Man får bare nyte BL så lenge man kan, for i dette tempoet så er det snart så vi får La Liga tendenser også der.

 

En vesentlig forskjell er at det i Bundesliga fort kan bli 1 klubb som er mye bedre enn alle andre, mens det i Spania er 2 lag som er mye bedre enn alle andre. En stor forskjell i mine øyne.

Lenke til kommentar
Er vel bare City som kan bla opp slike summer. Om de har så bruk for Messi, er en annen sak. Men det er uansett bare rykter såklart.

 

Må også legge til at det er en latterlig pris. Greit at han anses som verdens beste av veldig mange, men så mye er han ikke verdt. Om de mener Ronaldo er verdt ca halvparten, så er kjøp av Messi fullstendig bak mål spør du meg. Ronaldo er en spiller som kan levere på ett hvilket som helst lag, mens Messi utenfor Barca forblir usikkert.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Trodde ikke Lewa kom til å signere før til sommeren. Liker ikke den overgangen uansett. Som dere sier, det blir veldig kjedelig i Bundesliga. Bayern er overlegne nok som det er.

 

Helt enig og når Lewandowski i tilegg går gratis uten at Dortmund sitter igjen med en krone blir det veldig kjedelig. Du vet et lag dominerer ligaen når det nest beste laget fungerer som en farmer-klubb for topplaget.

Lenke til kommentar

Haha, helt useriøs form på det stadionet i VG-artikkelen.

 

Lurer virkelig på hvor mye cash Blatter og co fikk i lomma for å tildele VM til Qatar. Har Qatar i det hele tatt et landslag som ligger blant de 150 beste på rankingen? Har hørt om flere fotballspillere fra Oman enn jeg har hørt fra Qatar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...