Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, galskap.

 

Det første slaget har jeg egentlig full forstålelse for. Måten spillerne går opp i trynet til dommeren her(og i andre kamper) for å påvirke eller skremme dommeren er en uting.Det at spilleren ser ut til å filme(sen reaksjon og er vel også han som senere blir sparket også) og en lagkamerat nærmest vil ha dommeren utvist er kompisk.

 

Kreds til keeperen som hele tiden prøver å roe ned situasjonen. Og han som skyter avsparket på dommeren. Haha, måtte komme.

 

Men ble ikke kampen stoppet? Skulle tro det var vanlig prosedyre når dommern angrep en spiller fysisk.

Lenke til kommentar

Daily Mail, men viser uansett til Sport: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2532734/Barcelona-set-play-Manchester-United-Chelsea-friendly-Qatar.html?ico=sport^headlines

 

Ja, dette er kanskje det nye. Real Madrid spilte i går mot PSG i Doha, Qatar, dette til tross for at RM spiller seriekamp mot Celta Vigo allerede til mandag. Garantert en kamp der klubbene får enormt med penger, og blir brukt som en forretningsarena. RM spilte 2-3 dager etter serieslutt i 2012 en kamp i Kuwait der Madrid etter rapportene fikk 3 millioner euro.

 

I tillegg har vi jo flere og flere treningskamper/turneringer der toppklubbene møter hverandre på sommeren der turneringene har mer og mer fancy navn.

 

Jeg tror dette viser at klubbene rett og slett ikke er fornøyd med kjedelige ligakamper og behovet for penger inn er enormt. Det er nok også en liten forsmak på en europeisk(verden?) superliga som jeg tror kommer om ikke så alt for mange år. Det som blir spennende med en eventuell superliga er hvor kampene spilles. For jeg blir egentlig ikke overrasket hvis hjemme og bortekamper nesten forsvinner og vi får nøytrale baner der folk er villige til å betale.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...