indahla Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Det viser at topplagene er såpass mye bedre enn mange av de andre. I en helt jevn liga vil +/- skillet ligge midt på tabellen, altså 10/11. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Det viser at topplagene er såpass mye bedre enn mange av de andre. I en helt jevn liga vil +/- skillet ligge midt på tabellen, altså 10/11. I en helt jevn liga vil alle ligge på rundt 0. 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 I en helt jevn liga vil alle ligge på rundt 0. Du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Det viser at topplagene er såpass mye bedre enn mange av de andre. I en helt jevn liga vil +/- skillet ligge midt på tabellen, altså 10/11. Men fungerer dette over 10 år?. Tross alt lag som rykker ned, og ujevnheter fra år til år. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 At det ligger på ~7-8 er jo helt naturlig. Det har gjerne vært en 7-8 lag som stabilt har vært bedre enn røkla i PL i årevis. Når man i tillegg tenker på at det er tre lag som rykker opp og ned hver eneste sesong så skal det veldig mye til at den der bil bevege mye på seg. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Solskjær til Cardiff, nei takk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Trenger flere slike dommere i internasjonal toppfotball! 3 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Haha, galskap. Det første slaget har jeg egentlig full forstålelse for. Måten spillerne går opp i trynet til dommeren her(og i andre kamper) for å påvirke eller skremme dommeren er en uting.Det at spilleren ser ut til å filme(sen reaksjon og er vel også han som senere blir sparket også) og en lagkamerat nærmest vil ha dommeren utvist er kompisk. Kreds til keeperen som hele tiden prøver å roe ned situasjonen. Og han som skyter avsparket på dommeren. Haha, måtte komme. Men ble ikke kampen stoppet? Skulle tro det var vanlig prosedyre når dommern angrep en spiller fysisk. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Du får et spark... og et rødt kort! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hahaha jeg og en kamerat holdt på å dævve av den videoen. Herlige saker! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Synes dommeren var i overkant snill mot de grønne, så at det reageres fra motstanderlaget forstår jeg. Slag og spark spark derimot... Ut i fra det jeg så mistet dommeren tidlig kontroll. En god dommer hadde vel fint klart å unngå hele situasjonen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Daily Mail, men viser uansett til Sport: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2532734/Barcelona-set-play-Manchester-United-Chelsea-friendly-Qatar.html?ico=sport^headlines Ja, dette er kanskje det nye. Real Madrid spilte i går mot PSG i Doha, Qatar, dette til tross for at RM spiller seriekamp mot Celta Vigo allerede til mandag. Garantert en kamp der klubbene får enormt med penger, og blir brukt som en forretningsarena. RM spilte 2-3 dager etter serieslutt i 2012 en kamp i Kuwait der Madrid etter rapportene fikk 3 millioner euro. I tillegg har vi jo flere og flere treningskamper/turneringer der toppklubbene møter hverandre på sommeren der turneringene har mer og mer fancy navn. Jeg tror dette viser at klubbene rett og slett ikke er fornøyd med kjedelige ligakamper og behovet for penger inn er enormt. Det er nok også en liten forsmak på en europeisk(verden?) superliga som jeg tror kommer om ikke så alt for mange år. Det som blir spennende med en eventuell superliga er hvor kampene spilles. For jeg blir egentlig ikke overrasket hvis hjemme og bortekamper nesten forsvinner og vi får nøytrale baner der folk er villige til å betale. Endret 3. januar 2014 av Teipball Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 "United vs Barcelona (as they currently are)... Why not just have Floyd Mayweather Jr. have an exhibition fight against Stephen Hawking?" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 @BayernFansIntl: Lewandowski and his agent are in Munich now for a medical and contract finalisation - Signing expected within 24 hours (Via SkySport) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 BREAKING - Leading German newspaper BILD report that Polish striker Robert Lewandowski has signed a 5 year contract with Bayern Munich. Lenke til kommentar
Populært innlegg Jotun Skrevet 4. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 4. januar 2014 Dette kan umulig stemme for eg mener bestemt at Mr.Brightside har sagt at Lewandowski vil prøve noe nytt!?! 11 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Kjedelig overgang. Man får bare nyte BL så lenge man kan, for i dette tempoet så er det snart så vi får La Liga tendenser også der. Endret 4. januar 2014 av Emils. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Kjedelig overgang.Det sier du bare fordi han kommer til å sende dere ut av CL iår.. Endret 4. januar 2014 av indahla Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Lewa kan vel ikke spille i CL i år? Kan han? Det er ikke poenget mitt, om du ikke klarte å forstå det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå