Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Derfor Atheltic slo United for noen år siden. Derfor Malaga kom var 1 minutt fra å slå ut Dortmund i CL-kvarten i fjor. Derfor Cesc sier at nivået i LL er høyere i PL, osv osv. Men trenger ikke ta den diskusjonen. Det som for meg er klart er at det er et klart skille fra de tre store og ned til Ligue 1. Så er Serie A litt opp og ned kanskje.

 

Det med Riise var nok litt spesielt. Han holdt jo følge med Tufte ganske lenge og lå langt foran både bryteren og Bøkko til siste 50 meterne der han kollapset helt. Virket som han gikk alt for hardt ut og gikk på en Brink (eventuelt en Riise...) Rart han han ikke var med på hang ups, for der kunne han i alle fall tatt to stykker og fått 1 poeng. Skjønner at han ikke stilte på syklinga hvis han var dårlig.

 

Bøkko skrev på twitter at Riise kom sterkt tilbake senere, så blir spennende å se. Akkurat hang upsene tror jeg han hadde gjort det dårligst av alle. Tung og tross alt ikke veldig sterkt i arma. Gamsten tok mange, men han er jo veldig lett.

 

Gamsten gjorde det også ganske bra i fjor. Kom vel på 3. plass sammenlagt bak Svindal og Bø. Hvis jeg ikke husker feil kom Zuccarello soleklart sist og Kjelling nest siste. Dumt at det ikke ble noen håndballspillere og spesielt dumt at det ikke ble noen hockeyspiller, de pleier jo som regel å være litt tøffe i kjeften.

Lenke til kommentar

Du må bestemme deg, enten ville han tatt noen på hang ups eller så ville han gjort det dårligst ;)

Zuccarello stod jo over en haug med øvelser i fjor, tror det var klubben som begrenset hans deltakelse.

 

I tillegg sugde han.

 

Det jeg mente med hang ups-greia er at Riise fikk 0 poeng for å ikke stille, hadde han stilt, men siden han var i elendig form kunne han uansett klart å ta en eller to og fått 1 poeng. Men mulig jeg ikke skjønte helt hva du mente.

 

Zuccarello hadde brukket armen litt i forkant mener jeg og han som sikkert også andre utøvere i klubber med mye økonomi innvolvert har strenge regler i kontrakten. Men hadde vært kult med Thollefsen eller noen av den typen hockeyspillere. De skal jo være tøffe og godt trent.

Lenke til kommentar

Hehe.... Du nevnte hang ups to ganger, med forskjellige konklusjoner, var ikke mer komplisert.

 

 

Uten at jeg vet hva den dårligste tok, så er det ikke nødvendigvis det.

 

Riise klarer 1-2 hangups og karrer med seg 1p som er bedre enn 0

 

Riise tar minst hangups av alle og er feit - så han hadde ikke tatt mer poeng enn 1 uansett, igjen - fordi han er feit.

Lenke til kommentar

Var som AnewZ skriver som jeg mente, men ser at det kom dårlig fram.

 

Jeg tror Riise hadde blitt dårligst selv om han var i superslag, men siden han ikke stilte fikk 0 poeng. Hvis han hadde stilt opp, og uavhengig om han tok 15 eller 2 hadde han fått 1 poeng så lenge han havnet sist.

 

Han gikk med andre ord glipp av et "gratispoeng" siden han ikke stilte. Men kan jo hende han faktisk var så dårlig at han ikke klarte å komme dit engang.

Lenke til kommentar

Sjakk er veldig stort, og det Carlsen gjør er etter min mening enormt både i norsk og internasjonalt idrettshistorie.

 

Problemet er at det ikke har noe med Zlatan å gjøre og det er derfor helt ekstremt idiotisk å spørre han om det. Hvis Norge skulle spilt mot Zlatan kunne jeg forstått det spørsmålet, men i denne settingen er det utrolig rart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...