IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Noen som har peiling på hvilken sang dette er? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Har sett den i en eller annen film eller noe youtube-greier. Minner meg veldig om noe som jeg kan ha sett i en Remi Gaillard-film eller en Taxi-film. Noe fransk.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Gjengen visste det 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Dette er barnemishandling på høyt nivå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Stakkars unge. Virket jo så glad for å få pakke, også. :\ Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Der snakker vi ekte fan! Helt klart barnemishandling ja, prøver å si det til kameraten min som kjøper sånt skvip til sin ett år gamle sønn også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Syns ikke foreldre og onkler skal presse på fotballdrakter på sine spebarn. Barnet får ikke noe utbytte av det før han runder 5-6år og da kan barnet velge selv. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Syns ikke foreldre og onkler skal presse på fotballdrakter på sine spebarn. Barnet får ikke noe utbytte av det før han runder 5-6år og da kan barnet velge selv (med bakgrunn i noen hjelpsomme råd). Endret 6. november 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Syns ikke foreldre og onkler skal presse på fotballdrakter på sine spebarn. Barnet får ikke noe utbytte av det før han runder 5-6år og da kan barnet velge selv. Lol velge selv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 De må gjerne velge selv. Men synes 5 år er litt ungt til å skjønne hva det eventuelt betyr å være arveløs..... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Er jeg så uheldig at jeg produserer et avkom skal jeg i hvert fall sørge for at sneipen heier på riktig lag. Det siste verden trenger er flere City-/Chelsea-/Liverpool-supportere. Fysjom. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg skal fortelle nattahistorie om hvordan den onde Kong Daglish ble jaget vekk av den kjekke prins Fergie som senere ble keiser og om hvordan trollet under brua, Suarez, terroriserte alle russerne i kongeriket. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Har Monaco fått en straff eller sliter de såpass med å fylle en allerede liten stadion? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Har Monaco fått en straff eller sliter de såpass med å fylle en allerede liten stadion? Hvor stødig er geografien? 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hvor stødig er geografien? Beviste vel for noen uker siden at den ikke var så bra. Visste dog at det bodde få der, men trodde innbyggertallet var høyere enn 36 000. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ikke bare er det lavt, men de som bor der bryr seg ikke om en arbeiderklassesport som fotball Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Blir spennende å se om det kommer flere bortefans enn hjemme når de kommer til CL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Kom da ganske mange når de kom til Champions League-finalen i 04? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det er vel ikke akkurat billig å reise på fotballtur til Monaco? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hattrick til Zlatan mot Nice, står 3-1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå