Schneiderlin Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Kondolerer. Vittig Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 BVB står mot den moderne pengestyrte fotballen! http://www.siste.no/fotball/article6905705.ece 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Så vidt jeg vet så er det ikke lov i England med ståplasser? Så er vanskelig for klubbene der å gjøre noe spesielt med det. Selvfølgelig nevner man ikke slikt når man skal skryte av hvor bra tysk fotball er (Fjørtoft). Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Men er ståplasser mer farlig i England enn i Tyskland, eller er det fordi FA er mer opptatt av VIP enn supportere? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det ble vel ulovlig etter Hillsborough-ulykken? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Det ble vel ulovlig etter Hillsborough-ulykken? Ja, det var vel det, og ble samtidig ulovlig å stå under kampen. Det var vel 35 Sunderlandsupportere som ble utestengt fordi de nektet å sitte under hele kampen i fjor... Edit: Men nå er det jo ikke bare ståplasser som er problemet med PL da. Endret 8. oktober 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Noe som er helt tragisk etter min mening. Livet rundt kampene blir dårligere når man skal begrense seg slik. Det fungerer i Tyskland og da burde det fungere i England. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Noe som er helt tragisk etter min mening. Livet rundt kampene blir dårligere når man skal begrense seg slik. Det fungerer i Tyskland og da burde det fungere i England. Flere supporterorganisasjoner jobber for ett system som heter Safe standing, men FA er jo like ræva som NFF så det går veldig sakte fremover. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 http://youtu.be/KqaOZaU-ZWI ITV viste en dokumentar om Ronaldo i går. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Steven Gerrard has backed FA chairman Greg Dyke’s controversial plan to halve the number of foreign players in the Barclays Premier League.Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2451869/Steven-Gerrard-backs-Greg-Dykes-plan-halve-number-Premier-League-foreign-players.html#ixzz2hMFBZnVn Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook Vel, hva kan man si? PL vil defintivt da ikke være like attraktivy lenger, hvis forslaget slår igjennom da.. Endret 10. oktober 2013 av medlem-140898 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Deilig av Gerrard. Demp i samme slengen lønnsnivå, kjør på med mer satsing på britisk talent, gjør det umulig for svin fra Russland, Asia og andre useriøse nasjoner/kontinent (i fotballsammengeng) å eie britiske klubber. Hva de gjør i alle andre ligaene i Europa driter jeg i, så lenge gutta på balløya får være i fred. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hva har dette med eie av britiske klubber å gjøre? Om vi mister mange av de utenlandske spillerne (også kjent som de kreative og de som skaper underholdningen) så kan vi egentlig bare glemme å si at BPL er den beste ligaen. De beste spillerne i BPL er ikke Engelske engang. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Forskjellen på meg og deg er at jeg ikke gidder å bry meg om rangering av ligaer. Og det er definitivt ikke tekniske og kreative pingler fra Sør-Amerika som underholder meg. Tar en ny Duncan Ferguson over Neymar og Di Maria, hver dag i uka. Eierskapet har med ødeleggelse av ligaen bare, egentlig ikke relatert til saken. 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Hadde vært gøy å lage en topp 20-liste over beste spillere i PL og se hvor mange engelskmenn som er der. Men om antall utlendinger i PL halveres er det vel sekker med dritt som Mikel, Bendtner og Obertan som drar og ikke van Persie, Mata og Özil, så at kvaliteten på ligaen synker er ikke nødvendigvis sant, så lenge de beste spillerne blir værende. Problemet blir jo for lag som City og Arsenal som mellom seg har ca. fem engelskmenn i troppen, og selvfølgelig Le Nouveau Château. Men det må en liten revolusjon til før noe sånt bør prøves på. England har rett og slett ikke mange nok trenere som er kvalifiserte til å dyrke frem et mangfold av spillere i toppklassen som for eksempel Spania har. Om talentutviklingen i England kommer opp til nivået til de beste landene blir det mer aktuelt å satse på hjemlige spillere, og om man i tillegg blir "tvunget" til å ha et visst antall briter i troppen er jo det positivt for engelsk fotball. Men jeg tror det vil være negativt for alle parter om noe sånt innføres før flere engelske spillere kommer opp på nivå med de beste fra kontinentet. Teknikken til de fleste engelskmenn er jo helt på trynet. Det er jo et hundretalls spillere fra Argentina, Spania og Brasil som har bedre teknikk enn selv den beste engelske teknikeren, som jeg ikke engang er sikker på hvem er, nå som Scholes har lagt opp. Wilshere, kanskje? Endret 11. oktober 2013 av Stonemeister Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Dette er vel strengt tatt umulig pga eu? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Dritt som Mikel? Greit å vite hvor mye du ser på Chelsea. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Mikel er i tillegg en målmaskin! 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Det er i alle fall håpløst å legge han i samme kurv som Bendtner og Obertan Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Bendtner tror jeg kunne gjort en meget god jobb dersom han fikk en permanent overgang til en klubb på den nedre halvdelen i Premier League. Alle husker vel hvordan han herjet med det norske forsvaret i EM-kvalifikasjonen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 En utstoppet bever i glassmonter ville ha herjet med Norge. Men han er god nok til en lavere liga, om han er god nok for bunnen til PL er noe helt annet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå