theHerd Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Denne var fin: http://www.vgtv.no/#!/video/70561/ca-as-filmet-seg-til-straffespark-scoret-og-filmet-i-feiringen Hadde med glede sittet rolig i en sofa med et glass fanta samtidig som jeg hadde sett på at han der ble torturert. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Klasse Jorge Jesus! http://www.youtube.com/watch?v=pkhOdkR3rso Endret 23. september 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Aldri, aldri post en Tancredi Palmeri-tweet her igjen. Edit: Jeg spøker. Endret 29. september 2013 av Jørgen Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Aldri, aldri post en Tancredi Palmeri-tweet her igjen. And who the f*** are you? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jørgen Hattemaker? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hehe, jeg lurte på hvem han var til å nekte noen å poste utvalgte twitter figurer her inne. Men saken ble avklart på PM. Det var visst noe internt jeg ikke forsto Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1540929 En felles kamptråd for årets CL. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Om fotball-vm i Quatar på NRK2 nå. Anslås at flere tusen mennesker kommer til å dø i forbindelse med forberedelsene til mesterskapet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Men FIFA får jo fôret lommene med bestikkelsespengene, så da er alt greit. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Litt svinn må du regne med. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Om fotball-vm i Quatar på NRK2 nå. Anslås at flere tusen mennesker kommer til å dø i forbindelse med forberedelsene til mesterskapet. Unnskyld at jeg pirker på dette, MEN DET HETER JO FAEN IKKE QUATAR, HVORFOR SKRIVER FOLK DET? Det er jo heller ikke noe U i ordlyden når man uttaler det. VM der nede blir nok sprøtt. Endret 2. oktober 2013 av Mchansern 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Unnskyld at jeg pirker på dette, MEN DET HETER JO FAEN IKKE QUATAR, HVORFOR SKRIVER FOLK DET? Det er jo heller ikke noe U i ordlyden når man uttaler det. VM der nede blir nok sprøtt. Det var det som var det mest opprørende i innlegget mitt ja. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Fikk denne saken her i dag. Går jo ikke an å hate dette talentet uansett hvilken klubb du holder med, unless det er Real da. 13-14 drakten signert av Messi i Spania 5 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Neymar sitt rykte ser ut til å ødelegge for han. Barca snytt for klar straffe og rødt kort til motstander. Stillingen er 1-1 til pause. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Neymar sitt rykte ser ut til å ødelegge for han. Barca snytt for klar straffe og rødt kort til motstander. Stillingen er 1-1 til pause. Det straffe seg desverre å ha et dårlig rykte, eller var spillet hans deilig å se på. Endret 7. oktober 2013 av Brann89 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 13-14 drakten signert av Messi i Spania Kondolerer. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ang VM i Qatar så vil jeg anbefale alle å lese artikkelen i Josimar. Finnes også på nett her: Qatarstrofen. Jeg vil forøvrig anbefale alle som er over middels fotballinteressert (og da mer enn kun sitt eget lag i England) om å kjøpe bladet. Det er veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå