Emils. Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Tenker på Wenger jeg. Han er også glad i franske gutter. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg er faktisk overrasket over at du enda ikke har fått det med deg. Pardew har jævlig lite med transfers å gjøre i Newcastle, annet enn at han sier hva slags type spillere han vil ha. Han forteller Carr hvilke spillere han vil ha, også fikser Carr, Ashley og Kinnear resten. Hadde vært opp til Pardew kan jeg love deg at Newcastle hadde vært stappfullt av middelmådige engelskmenn som de hadde kjøpt til helt latterlige priser. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det var jeg ikke klar over nei, men det må vel være helt håpløst om Pardew ikke har noe han skulle sagt når det kommer til spillerne også? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Han har vel gjerne mulighet til å si ja eller nei når de har et navn. Mange klubber som drives på den måten. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Infoen man sitter med per dags dato tilsier at Pardew sier i fra om hva slags type spiller han vil ha, også skaffer Carr en grei oversikt over den typen spillere som kan være aktuele for Newcastle. Jeg er ganske sikker på at Newcastle aldri i verden hatt spillere om Cabaye, Debuchy, Cisse, Sissoko, Mbiwa, Anita, Gouffran osv. om det var opp til Pardew. Blodsikker på at Pardew glatt hadde byttet ut Cabaye mot Parker eller Henderson, Mbiwa mot Tomkins og Cisse mot Bent om han fikk sjansen. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Barca valsa over Santos og vant 8-0.. Neymar spillte 2 omgang og viste potensial og hadde 1 målgivende til Fabregas som puttet 2. Han hadde vel også 2 målgivende tror jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Var visst fullt kaos i Santos etter kampen. Kompis var med på oppvaskmøte og greier etterpå. Var ikke bare pga kampen, men mye klage på styret i klubben osv. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Preston slo Blackpool ut av cupen (one) 1-0. Endret 5. august 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Angående Blackpool så var jeg på Doncaster-Blackpool i helgen. Blackpool fraværende deler av kampen, men god særlig i starten av første omgang og når det gjaldt mest. Gode bortefans har de også, ble bra stemning når de scorte både 2-1 og 3-1 målet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Verdien på spillere i følge CIES Football Observatory. Om dette stemmer så er Bale til de grader overpriser. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Wilshere og Welbeck verdt like mye. Hehehehehe Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Verdien på spillere i følge CIES Football Observatory. Om dette stemmer så er Bale til de grader overpriser. Nå vet jeg ikke hvordan dette "observatoriet" beregner verdien av spillerne, men en kommentar: Selvsagt er Bale verdt mindre, han spiller jo i Tottenham og ikke i en av de virkelige store klubbene (no offense). Hadde Bale spilt like bra og vært i en klubb som Real Madrid, Barcelona, Manchester United, Bayern München, AC Milan, etc, hadde han vært helt der oppe. Dessuten, når er listen fra? Ser at Götze står som Dortmund-spiller. Er listen ett/to år gammel gir Bales "verdi" enda mer mening, da det er først i sist sesong han virkelig tok steget. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Aner ikke, men ser nå at den viser mye tull. Blant annet at Cazorla er verdt mer enn Mata. Lol Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Bale, rooney og suarez = aer alle skadet. .. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Å se på Wolves "spille" fotball er kjedeligere en å se maling tørke. Er ikke helt sikker på at de ikke rykker ned enda et nivå. Synes alvorlig synd på fans. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Bale er for meg PLs beste spiller. Uansett verdivurdering. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 @StianHeimarkRyktes at Anzhi-eieren har transferlistet hele spillerstallen! Haha. Flirer meg ihjel om dette er sant. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 God mulighet for noen å hente Willian på billigsalg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Får bare håpe han fortsatt kan å spille fotball. Er en spiller jeg har ønsket meg til PL i flere år. Ender vel opp i en av de franske klubbene :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå