Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så mye som jeg respekterer og digger AVB, så tviler jeg på at navnet hans nevnes få andre steder enn hos media.

Barca kommer (tror jeg) til å fortsette med noen som kjenner filosofien klubben har opparbeidet seg gjennom flere år, ELLER, har et stort navn som etablert og erfaren manager.

Foruten EL-finale og Portugisisk seriemester, så er det ikke mye som taler for at AVB er en av de beste kandidatene, strengt talt.

Lenke til kommentar

Så mye som jeg respekterer og digger AVB, så tviler jeg på at navnet hans nevnes få andre steder enn hos media.

Barca kommer (tror jeg) til å fortsette med noen som kjenner filosofien klubben har opparbeidet seg gjennom flere år, ELLER, har et stort navn som etablert og erfaren manager.

Foruten EL-finale og Portugisisk seriemester, så er det ikke mye som taler for at AVB er en av de beste kandidatene, strengt talt.

Jeg er enig. Det finnes vel tre kandidater som har trent Barcelona B/andre lag/vært assistent i Barca, og jeg tipper det blir en av dem. Enrique har nettopp fått jobb i Celta, så da er det to igjen. Han som er manager for Barca B nå, og den nåværende assistenten som stort sett ledet laget i fjor. Siden de sa de skulle annonsere nye treneren tidlig neste uke tipper jeg at det på det nærmeste er klart og jeg hadde satt penga mine på den nåværende assistenten.

Lenke til kommentar

Akkurat. Nei.

Jo. De to siste managerne har kommet fra egne rekker, men det er på ingen måte noen norm hos Barcelona, i hvert fall ikke i de siste 50 årene, akkurat som at Molde har vunnet serien de to siste årene, selv om det heller ikke er noen norm.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...