MartinF Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Villas-Boas tipper jeg er en het kandidat. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Sky Sports Football @SkyFootball 1m Tito Vilanova steps down as #Barcelona head coach due to ill health. New coach set to be named next week. http://www1.skysports.com/football/ #fcb Om de allerede har funnet en manager er det sikkert en som er ledig på markedet da? Godt gjort å få til under radaren uansett. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Så mye som jeg respekterer og digger AVB, så tviler jeg på at navnet hans nevnes få andre steder enn hos media. Barca kommer (tror jeg) til å fortsette med noen som kjenner filosofien klubben har opparbeidet seg gjennom flere år, ELLER, har et stort navn som etablert og erfaren manager. Foruten EL-finale og Portugisisk seriemester, så er det ikke mye som taler for at AVB er en av de beste kandidatene, strengt talt. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jo, han står for akkurat den samme defensive støttepasning-filosofien. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jepp, der har du Barca-filosofien i et nøtteskall. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Wendelinho: Du har virkelig ikke peiling. Endret 19. juli 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Wendelinho: Du har virkelig ikke peiling. Er vi sikre på at det er han? Har hatt en liten følelse i en drøy uke, men er som sagt ikke sikker. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Han nekter for å være Chelsea supporter, men allikevel så holder han på med alt mulig kål i kun Chelsea tråden. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Har ikke besøkt Chelsea-tråden på en stund, men har fått med meg hva slags type bruker han er ellers, og Chelsea-fokuset var det som fikk alarmen til å gå, i tillegg til innleggene, som står til minus i stil. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Har gitt beskjed i andre tråder: Diskusjonen rundt identiteten til brukere er off topic og i strid med retningslinjene. Dersom mener en bruker bryter retningslinjene på en eller annen måte, vennligst ta kontakt med moderator eller administrator. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Jeg kan allerede avkrefte ryktene om at jeg er den brukeren. Dette er min første, og eneste bruker jeg har. Endret 19. juli 2013 av Den utvalgte Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Så mye som jeg respekterer og digger AVB, så tviler jeg på at navnet hans nevnes få andre steder enn hos media. Barca kommer (tror jeg) til å fortsette med noen som kjenner filosofien klubben har opparbeidet seg gjennom flere år, ELLER, har et stort navn som etablert og erfaren manager. Foruten EL-finale og Portugisisk seriemester, så er det ikke mye som taler for at AVB er en av de beste kandidatene, strengt talt. Jeg er enig. Det finnes vel tre kandidater som har trent Barcelona B/andre lag/vært assistent i Barca, og jeg tipper det blir en av dem. Enrique har nettopp fått jobb i Celta, så da er det to igjen. Han som er manager for Barca B nå, og den nåværende assistenten som stort sett ledet laget i fjor. Siden de sa de skulle annonsere nye treneren tidlig neste uke tipper jeg at det på det nærmeste er klart og jeg hadde satt penga mine på den nåværende assistenten. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Barca henter jo ''alltid'' opp fra egne rekker. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Blir som å si at Molde "alltid" vinner Tippeligaen. 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 "Ikke rette tidspunkt å diskutere spekulasjoner". Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Oddsen for at AVB får jobben hos Barca og tar med seg Bale? Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Blir som å si at Molde "alltid" vinner Tippeligaen. Akkurat. Nei. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hvor lang er køen for å bli manager i Barca egentlig? Lurer på om jeg skulle søke jobb som servitør i restauranten på Nou Camp. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Akkurat. Nei. Jo. De to siste managerne har kommet fra egne rekker, men det er på ingen måte noen norm hos Barcelona, i hvert fall ikke i de siste 50 årene, akkurat som at Molde har vunnet serien de to siste årene, selv om det heller ikke er noen norm. Endret 19. juli 2013 av Stonemeister Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Må si eg håper enten Jurgen Klopp eller Marcelo Bielsa som blir den nye treneren for Barcelona. Endret 20. juli 2013 av Brann89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå