Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Falcao til Monaco bekreftet.

 

Helt latterlig selvfølgelig, men bare å gratulere Monaco med en av verdens absolutt råeste spisser. Kommer nok til å se noen flere Monaco-kamper nå. :p

 

Blir også interessant hva Atletico gjør. De har jo en genuin evne til å skaffe seg meget giftige spisser. Jackson Martinez kanskje?

Lenke til kommentar

Higuain bekrefter at han drar, Mourinho drar sammen med hele staben, Arbeloa går ut å kritiserer andre på laget (nevner ikke navn) og Casillas er fortsatt like stille som han alltid er.

 

Blir nok noen endringer i løpet av sommeren. Alt er som det pleier i Real Madrid.

 

Higuain har mistet mye siden han var skadet. Dog ville jeg beholdt han fremfor Benzema, men skjønner at Higuain vil til en ny klubb hvor han kan få mer spilletid. Casillas får nok spille etter sesongen da det ser ut som Diego Lopez drar og Arbeloa er vel bare flyforbanna for at Carvajal er bedre enn han. Ellers er det stort sett rolig :)

Hva mente du med Mourinho drar sammen med hele staben?

Lenke til kommentar

Higuain har mistet mye siden han var skadet. Dog ville jeg beholdt han fremfor Benzema, men skjønner at Higuain vil til en ny klubb hvor han kan få mer spilletid. Casillas får nok spille etter sesongen da det ser ut som Diego Lopez drar og Arbeloa er vel bare flyforbanna for at Carvajal er bedre enn han. Ellers er det stort sett rolig :)

Hva mente du med Mourinho drar sammen med hele staben?

 

Mourinho har sagt opp / fått sparken. Du har fått med deg det? Og som vanlig er staben hans så de drar også. Den nye treneren må hente inn nye folk.

 

Higuain har mista fart etter ryggskaden ja, veldig synd. For 09/10 var han verdens beste spiss. Ville også beholdt han foran Benzema som jeg synes er alt for ustabil og som generellt er vanskelig å like for andre ting enn rene sportslige resultater. Higuain er også en av få spillere som har vært en stund i klubben,

 

Tror ikke det er sikkert at Diego Lopez drar. Kan henda han er fornøyd med å være cup-keeper neste år. Men sånn som han har stått denne sesongen burde han egentlig starte som førstekeeper.

 

Arbeloa tror jeg faktisk sier sannheten fordi han er irritert over den svake sesongen og at han har vært en av de som har støttet Mourinho. En av få spillere som faktisk kunne akseptert en roteringsrolle i laget også. Var jo egentlig dette han ble kjøpt inn som i 09. Men skal li fint å få inn Carvajal.

Lenke til kommentar

Mourinho har sagt opp / fått sparken. Du har fått med deg det? Og som vanlig er staben hans så de drar også. Den nye treneren må hente inn nye folk.

 

Higuain har mista fart etter ryggskaden ja, veldig synd. For 09/10 var han verdens beste spiss. Ville også beholdt han foran Benzema som jeg synes er alt for ustabil og som generellt er vanskelig å like for andre ting enn rene sportslige resultater. Higuain er også en av få spillere som har vært en stund i klubben,

 

Tror ikke det er sikkert at Diego Lopez drar. Kan henda han er fornøyd med å være cup-keeper neste år. Men sånn som han har stått denne sesongen burde han egentlig starte som førstekeeper.

 

Arbeloa tror jeg faktisk sier sannheten fordi han er irritert over den svake sesongen og at han har vært en av de som har støttet Mourinho. En av få spillere som faktisk kunne akseptert en roteringsrolle i laget også. Var jo egentlig dette han ble kjøpt inn som i 09. Men skal li fint å få inn Carvajal.

 

Higuain drar nok, og det er synd. Han har vel vært i Real Madrid siden han var 18 år og jeg mener at han er mye mer aktiv enn Benzema og gir rett og slett mye mer. Samtidig er jeg bare glad på hans vegne. Han har større sjanse for å få mer spilletid og utvikle seg i en annen klubb.

Når det kommer til Diego Lopez så spilte han bedre enn Casillas gjorde før skaden. Etter skaden vet jeg ikke da han ikke har spilt, men tror ikke Diego blir i klubben hvis han skal bli brukt som cup-keeper. Han er alt for god til det.

Helt ærlig så vet jeg ikke helt hvordan Carvajal spiller da jeg aldri har sett han spille, men mange sier han spiller meget bra så ja, blir fint det :)

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...