Aleks Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Ok. Hadde vært artig å sett hvor mange mål Falcao kunne fått i fransk 2. divisjon. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg er egentlig på Monaco sin side i denne saken. Det har tydeligvis ikke vært et (stort) problem før, men nå som de andre klubbene er truet av Monaco så vil de ikke ha Monaco der. Hadde vært noe annet hvis Monaco aldri hadde vært en del av det franske seriesystemet og ville inn nå. I Spania er det slik at lagene skatter litt forskjellig. Er vel ca 5% forskjell på Madrid og Barcelona. Hvordan er det for Wales-lagene i PL? Forskjell på 5% og 75%, og økningen til 75% i Frankrike er kommet ganske nylig. Er enig i at timingen er noe suspekt i og med at Monaco har spilt så lenge i det franske seriesystemet, men jeg mener av prinsipp at alle lag i en liga bør rette seg etter et felles regelverk. At en klubb skal ha ubegrensede midler i tillegg til bare måtte betale en fjerdedel av lønna blir det for dumt, egentlig. Skjønner godt at de andre klubbene er mindre fornøyde med hvordan ståa er. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/manchester-city-blir-eier-av-nystartet-mlsklubb-4050346.html Hva får Yankees ut av et slikt samarbeid? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2013 Erfaring med fotball og hvordan bruke alt for mye penger? Eller det siste har de vel god erfaring med fra før av, de er vel den klubben med høyest budsjett uansett idrett? Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2013 http://www.youtube.com/watch?v=vD9Avn8xXwk Haha, type ass. 4 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 James Rodriguez og Moutinho klar for Monaco for totalt 70 millioner euro. Kult. Noen som vet andre skatteparadiser i Europa? Er jo mye smartere å kjøpe opp en klubb der enn i Spania, Italia osv. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 FC Vaduz, kanskje. Ser for meg Lionel Messi der. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Neymar til Barca. Fy faen... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Barca har kanskje hatt suksess med brasilianske angripere før. Romario, Ronaldo, Rivaldo og Ronaldinho er en ganske ekstrem rekke, men jeg tror Neymar kommer til å floppe i systemet til Barca. Han er ikke intelligent nok og uegoistisk nok til å spille andrefiolin i laget til Messi. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Hvor er det bekreftet at Neymar er klar for barca? Finner bare at 2 bud er akseptert på han. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Ikke bekreftet klar. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Grant Wahl @GrantWahl 1h Robbie Rogers joining LA Galaxy, will make history as 1st openly gay athlete in Major League Soccer. Big moment in US sports. 3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Ikke bekreftet nei. Men bekreftet fra Santos sin side at de har akseptert 2 bud og budene er Barcelona og mest sannsynlig Real Madrid. Neymar og faren dro hjem fra møte i natt for å diskutere hvilken av de to budene som var best... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Vist Barca skal kjøpe Neymar, håper eg dem kjøper han for en anstendig pris. Neymar har ikkje vist noe ute i europa, så å bruke vanvittige summer for han blir drøyt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Jeg stusser veldig på hvorfor neymar er i barca sitt søkelys i det hele tatt. Spesielt etter å ha lest zlatan boken... Nå kjenner jeg ikke neymar på noen som helst måte, men han og di fleste brasilianere slår meg ikke som den med "skoleflink-gutt"-mentalitet, som åpenbart må til for å være i barcelona. Han er åpenbart ett av verdens største talenter, men i mine øyne kan han fort bli en robinho med tanke på at fysikken er så som så... men, så kan han jo for all del bli en ny messi også. Edit: Ang, videoen om ronaldinho oppforbi, trist han ikke ble tatt ut i confederations cup. Hadde definetivt gjort turneringen mer interessant å se på, men antar brasil vil la unge talenter få sjansen. Endret 25. mai 2013 av Corey Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Spent på om Neymar i det hele tatt er så god som enkelte skal ha det til eller om han bare blir en stor oppskrytt spiller. Jeg forventer, utifra hva jeg har lest om Neymar og hvor mye han blir skrytt opp: - Slå Messi sin rekord om å bli verdens beste spiller 3 år på rad. - Få Messi og Ronaldo til å se ut som juniorer - Sette ny rekord i antall scoringer på en sesong i La Liga. - Slå Messi sin rekord om antall scoringer på et år. - Vinne VM med Brasil, CL, cup og ligaen med det laget han skulle gå til. Endret 25. mai 2013 av Emils. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Nå er du bare utrolig dum, Emils. 8 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Deg om det, men Neymar har fått utrolig mye skryt uten å ha gjort seg bemerket og fortjent til den. Han har vært god i den brasilianske ligaen, som ikke er i nærheten av de ligaene vi følger med på. Han blir sett på verdens største talent og det til tross for de fantastiske fotballspillerne som allerede nå har bevist at de takler PL og La Liga. Endret 25. mai 2013 av Emils. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Grant Wahl @GrantWahl 1h Robbie Rogers joining LA Galaxy, will make history as 1st openly gay athlete in Major League Soccer. Big moment in US sports. Gjør det vel attpåtil ennå vanskeligere for seg selv ved å gjøre det i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå