Teipball Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 TIlskuertall Bradford - Swansea: 82,500 Tilskuertall Real M - Atl. Madrid: 80,000 (VG) Jævlig lett å få flere tilskuere enn det er plass til på en kamp.... Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Plass til 85 på Bernabeu. Men det var egentlig ikke poenget, bare deilig å se tallene. Endret 17. mai 2013 av theHerd Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 Sykt deilig med Atletico Madrid-seier i går. Helt topp, og assisten til Falcao er så jævlig herlig. Fy faen! Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 By Ed Malyon 1 Comment Slap happy: Alex Song and Gerard Pique in fight on open-top bus Check out all the latest News, Sport & Celeb gossip at Mirror.co.uk http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/song-pique-fight-barcelona-pair-1895462#ixzz2TcxjMsh7 Follow us: @DailyMirror on Twitter | DailyMirror on Facebook http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/song-pique-fight-barcelona-pair-1895462 Fethet. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 Mario Balotelli skriver i twitterbioen sin at han kan engelsk, italiensk, spansk og fransk. Imponerende. Hørt han prate spansk med Tevez, men fransken var overraskende. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 Mario Balotelli skriver i twitterbioen sin at han kan engelsk, italiensk, spansk og fransk. Imponerende. Hørt han prate spansk med Tevez, men fransken var overraskende. Balotelli på twitter er jo det beste som er skjedd på internett en stund. Haha, herrefred. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 Hahaha, nydelig! Synd at fyren ikke ble så stor i England som talentet tilsa, men bra han kjører på i hjemlandet. Kommer jo ikke til å glemme at han assisterte Citys PL-gull-scoring og puttet to på Old Trafford i slakt-kampen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Kommet ut noen rykter i etterkant av PLs finish: - Drogba skal visstnok ha bestemt seg for å legge opp. Kongen av Wembley. - PSG skal allerede ha ansatt Benitez - For de som klarer å legge sammen 2+2 (Jotun), så vil det si at Ancelotti er frigitt og på vei til Real Madrid Utrolig mange profiler som legger opp i år om dette stemmer og ting som skjer i klubbene. Spennende fotballår vi har i vente. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Veldig vanskelig å vite om du prøver å være morsom, fornærme mine mattekunnskaper, eller skryte av de (uten at eg skjønner helt hvordan du har et forhold til de. Uansett: hverken eller fungerte..... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 PK hos Realmadrid.com nå: http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/1202774640617/RuedaDePrensa/1202774640617.htm Spilles "I did it my way" som intro.... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Mourinho ferdig i Real, ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 BREAKING NEWS: Moutinho and James Rodriguez signed for Monaco for 70m €, according to Sky Italy Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Har vi fått enda et nytt Chelsea, eller hva faen skjer med Monaco? Ah, fra Wikipedia: "Dmitry Evgenevich Rybolovlev (Russian: Дмитрий Евгеньевич Рыболовлев, born 1966, Perm) is a businessman, investor, philanthropist and current owner of AS Monaco Football Club" Forklarer saken. Endret 21. mai 2013 av theHerd Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Det er mer korrekt å skrive et nytt City, ettersom Chelsea ikke var "så" rævva som Monaco er når de ble kjøpt opp. Det jeg ikke skjønner er hvorfor de ønsker å gå dit? Det vil ta min 1 sesong før de kan klare CL og det er ikke sikkert de vil klare det engang. Endret 21. mai 2013 av Emils. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Mye penger og en latterlig smooth by når man er uberrik. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Og ikke minst fantastisk lav skatt. edit: var kanskje det AnewZ mente. Uansett, Fantastisk klubb med tanke på skatten både for spillere og for klubben ellers. Og Monaco er vel heller ikke verdens styggeste by. Endret 21. mai 2013 av Teipball Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Og ikke minst fantastisk lav skatt. edit: var kanskje det AnewZ mente. Uansett, Fantastisk klubb med tanke på skatten både for spillere og for klubben ellers. Og Monaco er vel heller ikke verdens styggeste by. http://www.guardian.co.uk/football/2013/may/18/monaco-french-courts-tax Så det blir nok slutt på det med skatten. Og med rette, mener nå jeg. Makan til konkurransefortrinn når man kan, som eneste lag i ligaen, drite i skatt og betale spillerne sine lønninger som i realiteten er nesten fire ganger lavere enn det de måtte betalt tilsvarende spiller hadde de vært en av de andre klubbene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Det jeg ikke skjønner er hvorfor de ønsker å gå dit? Det vil ta min 1 sesong før de kan klareCL og det er ikke sikkert de vil klare det engang. Tro det eller ei, men den moderne fotballen handler om $$$ og ikke trofèer. Hvorfor ville Eto`o dra til Anzji? Det er ikke fordi det er så jævlig fett å spille for et tsjetsjensk bakgårdslag (I europeisk sammenheng), men fordi han får ræva full av rubler. Fotball er en jobb for de aller fleste fotballspillere. Kun supportere som ser på det med tilhørighet og hjerte til klubben etc. Monaco har i tillegg BÅDE mer fordelaktig klima og (evt.?) skattesystem enn England, Tyskland etc, så jeg hadde gjort det samme uten å blunke. Endret 21. mai 2013 av Mchansern Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) http://www.guardian....ench-courts-tax Så det blir nok slutt på det med skatten. Og med rette, mener nå jeg. Makan til konkurransefortrinn når man kan, som eneste lag i ligaen, drite i skatt og betale spillerne sine lønninger som i realiteten er nesten fire ganger lavere enn det de måtte betalt tilsvarende spiller hadde de vært en av de andre klubbene. Jeg er egentlig på Monaco sin side i denne saken. Det har tydeligvis ikke vært et (stort) problem før, men nå som de andre klubbene er truet av Monaco så vil de ikke ha Monaco der. Hadde vært noe annet hvis Monaco aldri hadde vært en del av det franske seriesystemet og ville inn nå. I Spania er det slik at lagene skatter litt forskjellig. Er vel ca 5% forskjell på Madrid og Barcelona. Hvordan er det for Wales-lagene i PL? Endret 21. mai 2013 av Teipball Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Greide de å rykke opp til den franske førstedivisjonen eller må de gjøre det neste sesong? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå