Aleks Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) At man burde stå over en pokalutdeling pga at man tar avstand til alkohol er noe av det dummeste jeg har hørt. Hvis han har sagt i fra er det vel ikke så vanskelig å tenke: "Ok, der er Ribery, la oss ikke dynke han i øl, som han sa", og løpe videre. Edit: Hahaha! Den sangen er det lenge siden jeg har hørt! Endret 13. mai 2013 av Aleks Lenke til kommentar
JRL Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Scrolla gjennom DailyFail-artikkelen nå. Det står ikke et eneste sted hvor sitatet er fra, eller ser jeg helt feil? RIktig. Kilden er daily mail, og ingen tyske aviser har rapportert saken. Alaba helte også øl på han (samt andre på laget) Og Ribery kalte Alaba "min sønn" under feiringen i byen senere på dagen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Er vel ikke så alt for lenge siden han konverterte, vel? Mens han spilte i Galatasaray mener jeg. Så rundt 2005-2007. RIktig. Kilden er daily mail, og ingen tyske aviser har rapportert saken. Alaba helte også øl på han (samt andre på laget) Og Ribery kalte Alaba "min sønn" under feiringen i byen senere på dagen. Jeg kan virkelig ikke skjønne hvordan Daily Mail skal få med seg noe om hva Ribery skal ha sagt etter feiringa som ikke tyske medier skal ha fått med seg. 99,99 % bullshit. edit: Matchball har denne saken nå. Nevner ikke det at han er muslim riktignok. Skremmende at TV2 bare hiver seg på, trodde det var noe de hovedsaklig bare gjorde i ryktespalten sin. Monaco blir heldigvis de store vinnerne når det kommer til Financial Fair Play. Helt enig med han som ikke kunne begripe hvorfor TKK forlot jobben, må være noen ganske triste personlige saker. Skal ikke spekulere i privatlivet til TKK, men merkelig å forlate tidens drømmeprosjekt rett før den virkelige satsinga starter. Forlot vel også Zenit bare måneder før Hulk og Witsel ble klar (eller var det etter?). Kanskje han ikke liker klubber som splasher ut megesummer? Endret 13. mai 2013 av Teipball 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Tkk? Eg har faktisk googlet.... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Tkk? Eg har faktisk googlet.... Tor Kristian Karlsen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Tor-Kristian Karlsen, om ikke mine google-skills er like dårlige som dine Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Tkk? Eg har faktisk googlet.... Tor Kristian Karlsen. Vært speider i flere klubber, blant andre Watford, Leverkusen og Zenit. Var sportsdirektør i Monaco og sto etter hva jeg har skjønt bak kjøpet av blant andre Lucas Ocampos for 16 millioner euro. Et stort talent fra Argentina som var linka til mange store europeiske klubber. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 På twitter for noen minutter siden. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Marcelo er så ufattelig morsom. Umulig å ikke bli i godt humør av han. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 Fler som ser på copa del rey-finalen? Falcao er syk. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Fler som ser på copa del rey-finalen? Falcao er syk. Falcao er syk ja. Ramos derimot er bare stygg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Den går kun på cmore, right? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Rødt kort for å sneie en motspiller i ansiktet når han faller? Haha, hva faen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hadde vel også strengt talt gult fra før, men direkte rødt der er litt vel strengt. Men om man sparker etter en spiller med vilje så er det faktisk mulig i følge reglene å gi rødt kort. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jesus for en gjeng med småjenter... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jesus for en gjeng med småjenter... DET, stemmer. Elendige tapere og vinnere også. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Bryr meg generelt sett ikke hva spanjakkene gjør i fotballverdenen, men det er alltid vanvittig morsomt når Real Madrid og Ronaldo taper en finale. Enda herligere blir det når sistnevnte får direkte rødt for å sparke etter en spiller (som for øvrig filmer som den fitta han er). TIlskuertall Bradford - Swansea: 82,500 Tilskuertall Real M - Atl. Madrid: 80,000 (VG) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Simeone har vunnet flere titler med A.Madrid i løpet av 1 og en halv sesong, enn Mourinho har med R.Madrid i løpet av 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå