banansplitt™ Skrevet 22. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2013 John Carew, Carew, he's bigger than me and you, he'll dance to any tune, John Carew, Carew. Må han gå med jakke og solbriller inne?Og sønnen ser ut som en jente.Ellers morsom video. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 22. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2013 Hva mener folket om straffen til fergie? http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/ferguson-boetelagt-og-nani-utestengt-i-en-kamp-4014549.html Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2013 Personlig synes jeg det burde være valgfritt å stille opp for pressen, ingen av oss har noe som helst krav på å høre hva spillerne og trenere har å si. Men, ettersom mye av det kommersielle grunnlaget kommer enten direkte eller indirekte gjennom eksponering i media, forstår jeg at reglene er som de er og da er straffen til SAF helt fair. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 23. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2013 Ser Argentina-Venezuela(tv2sport). Perfekt motgift etter Norge-kampen Har hørt om det, men første gangen jeg har sett det. Sprayboksen dommeren bruker til å merke muren med: Fantastisk! Ingen krangling, ingen flytting av muren, og sparer minst 30sekunder hver gang den brukes. Hadde gjerne sett det i Europeisk fotball. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 Ny runde med rykter om Mourinho og Chelsea. http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10108600 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 Veldig så bastant Veland var her da. Greit nok at han tar med hva Ramos sa, men han kunne jo også nevnt at Khedira roste Mourinho noe enormt dagen etterpå. Husker også Veland sa akkurat det samme om Mourinho i fjor og mente han ville dra om man vant ligaen. Det endte med ny kontrakt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Svein Oddvar Moen dømmer Real Madrid - Galatasaray. Samme mann som Mourinho og Cristiano slakta etter kampen mot Zagreb i fjor. Hvis han dømmer mot Madrid så blir dette livlig i etterkant. Endret 1. april 2013 av Teipball Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Dømte forferdelig i første oppgjøret mellom Newcastle og Metalist i EL for litt siden også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Han er norsk, det sier sitt. Norske dommere er ikke gode nok til å dømme i TL engang. Nivået sammenlignet med norsk fotball og internasjonal er så mye større enn hva de jævla apene som setter de opp som dommere. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=article&articleId=4023986 "Det spanske fotballmagasinet Punto Pelota hevder at Real Madrid sliter med å bestemme seg om de skal gå for Sergio Agüero eller Gareth Bale til sommeren." Hell yeah!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Likte denne jeg 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Likte denne jeg Og plutselig likte jeg Shelvey. Forøvrig gjelder det de fleste personer som ikke er så jævla politisk korrekte. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Joseph Barton @Joey7Barton 34m Love beating @piersmorgan Imagine what I'd do to him face to face, live on telly. His strength is spelling and grammar. Mine is debating! Noen som vet noe rundt dette? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Vet ikke noe om det, men det kommer ikke som en overraskelse at Barton innrømmer at grammatikk ikke er hans sterke side. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Egentlig er det vel overraskende at han faktisk innrømmer at noe er hans svake felt i det hele tatt. Endret 9. april 2013 av Captain Butthurt 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Premier League innfører mållinjeteknologi! http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10102472 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Skulle vært innført for lenge siden overalt, så kunne de bla. spart pengene på lønninger til de ubrukelige dommerne som står bak mål. Når de klarer det i ishockey så skulle det være en supersmal sak å få det til i fotball. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. april 2013 Rapporter Del Skrevet 14. april 2013 http://www.youtube.com/watch?v=nA9Z5J2yb5g&feature=player_embedded Hahaha fantastisk! Henriksen scoret for øvrig i samme kamp. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. april 2013 Rapporter Del Skrevet 14. april 2013 Haha, selv dommeren og motspillerne går bort for å trøste han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå