Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, selvfølgelig vet jeg det, men han er enda ikke helt fast. Noe han forhåpentligvis holder på å bli nå.

 

Uansett er det nok fristende for en ung, lovende fotballspiller å dra rett til England, selv om for utviklingen sin del er bedre å bli en sesong til i Tromsø, eller ta turen via Nederland, slik som Hyrlen sier.

Lenke til kommentar

Jeg tror det vil bli tøft for Reginiussen å spille seg inn på laget, og at han bør vente med å dra til Premier League. Ville vært kjipt om han ble benket, men det hadde vært gøy med Reginiussen - Ooijer i midtforsvaret. :p

 

Synes det er kult at han går til Blackburn!

 

Ingenting er vel avgjort so far.

Endret av vanquish
Lenke til kommentar
Vil heller se han utvikle seg og bli bedre i løpet av neste sesong, i stedet for å slite på reservelaget til Blackburn. ;)

Det må være en bedømmelse evt. Reggien står for selv, altså diskutere osv om han virkelig er god nok, men som Hyrlen sier så kan jeg være enig i at han muligen passer bedre inn i den Nederlandske fotballen, nå har jeg ikke sett mange TIL kamper og/eller norske kamper, så jeg vet ikke eksakt nivået hans, mnen siden han er/var landslagsstopper så går jeg utifra at han kan spille i Eresdivisjonen.

 

Det eneste Norsk fotball gjør er å drepe, drepe, drepe. ;)

 

 

"Spis eller bli spist" :p

 

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Morsomt med Reginiussen i Premier League, frem til han selv innser at han ikke er god nok til å spasere rett inn på et godt lag som Blackburn. Han har vært den beste midtstopperen i Tippeligaen sammen med Skjønsberg foregående sesong, men det betyr ikke at han automatisk er god nok for Blackburn og England. En mellomlanding med noen år i Nederland hadde vært det optimale for altaværingen. Jeg tror overgangen til Premier League blir i meste laget selv for Tore.

Lenke til kommentar

Norge jeg meg egentlig midt i ræva om, men makan for no spill de har! Greit nok at de regelrett suger, forståelsen spillerne imellom er = 0, til og med spillere som spiller sammen til daglig failer totalt (Morten S. og vår eneste brukbare knudsen). Men det som er så latterlig å se, er at Norge ikke trykker på! De ligger for faen meg bare nedi gjørma ved Knudsen, dette er mye av forsvarsrekka sin skyld, de må presse lagdelene mer sammen og MYE høyere oppover på banen! Er ikke uten grunn at Ukrainerne lett spiller igjennom midtbaneleddet vårt ;)

 

Edit: Og det blir ikke bedre når jeg ser en kald Capello :p

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...