Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg har lurt på, hvorfor sender TV2 så lite med Championship når de har to kanaler til rådighet? Ser de dagene hvor det er mange kamper som går, så sender de bare en fattig kamp. Samt idag, hvor det er FA-cup, er ikke det TV2 som har rettighet på da?? Burde da ha sendt en kamp, eller har det skjedd noe nytt som jeg ikke har fått med meg? :p

Lenke til kommentar

En ting jeg har lurt på, hvorfor sender TV2 så lite med Championship når de har to kanaler til rådighet? Ser de dagene hvor det er mange kamper som går, så sender de bare en fattig kamp. Samt idag, hvor det er FA-cup, er ikke det TV2 som har rettighet på da?? Burde da ha sendt en kamp, eller har det skjedd noe nytt som jeg ikke har fått med meg? :p

 

TV2 viser kun de kampene de får direktebilder fra. Det er kun 2-3 kamper i Championship pr. runde det er direktebilder fra, derfor kan ikke TV2 vise noe mer enn det de allerede gjør.

 

Samme med FA-cupen denne midtuken. Det er kun Man Utd-WH og Arsenal-Swansea som går på britisk tv, begge de kampene spilles i morgen. Regner med at TV2 sender begge.

Lenke til kommentar

"Stars are always booed so I'm a star, you have to take it this way."

 

Så hele intervjuet hans på SSN. Helt utrolig hvor mye piss han greier å lire av seg i løpet av 20 minutter. Skam for fotballen at han har vært den mektigste mannen innen sporten de siste 15 årene.

 

Hvordan folk faktisk kan stemme på han er vannvidd. En skam at Hallén på vegne av norsk fotball faktisk støtter han. Og nå vil han at korrupt person nr 2, Platini skal overta. Galskap!

Lenke til kommentar

Har vel kanskje blitt postet før?

 

UEFA team of the year.

Iker Casillas (Real Madrid & Spain); Sergio Ramos (Real Madrid & Spain); Gerard Piqué (Barcelona & Spain); Thiago Silva (Milan/Paris Saint-Germain & Brazil); Philipp Lahm (Bayern Munich & Germany); Andrés Iniesta (Barcelona & Spain), Xavi Hernández (Barcelona & Spain); Andrea Pirlo (Juventus & Italy); Mesut Özil (Real Madrid & Germany); Lionel Messi (Barcelona & Argentina); Cristiano Ronaldo (Real Madrid & Portugal).
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...