Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om en liste over de største talentene i fotball som aldri ble til noe? Hyllet som den neste Pele, men spiller idag bedriftsfotball i Ghana?

Jeg fant en liste engang, men jeg stusser litt på om den var seriøs... topp 10 var:

1. George Best

2. Patrick Kluivert

3. Freddy Adu (greit nok)

4. Jean-Pierre Papin

5. Joe Cole

6. Robinho

7. Kennedy Bakircioglu

8. Fernando Redondo

9. Michael Owen

10. Owen Hagreaves

http://bleacherreport.com/articles/1179517-10-biggest-unfulfilled-talents-in-world-football-history#/articles/1179517-10-biggest-unfulfilled-talents-in-world-football-history/page/11

Lenke til kommentar

Adu var hypet. Du finner helt sikkert nordmenn i 14-årsalderen som klarer fantastiske ting med en ball.

Det var vel mest at amerikanere er veldig:

"Oy! Dette har jeg ikke sett før - klarer du dette? Ikke det? Fy faen, dette må være verdens største talent som klarer noe ingen andre klarer!"

At Pélé var med å hauset hjalp nok ikke på for Adu.

Lenke til kommentar

Apropos listen på forrige side:

Fernando Redondo har jo et par champions league trofeer, samt ligamesterskap på samvittigheten, så vil ikke si at han var et "mislykket talent". Hvem glemmer vel når han finta henning berg oppi pølseboden på old trafford?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dum statistikk når EL teller så mye. Tyskland har tre lag i CL og fire i EL, mens det er omvendt i de to største ligaene. Sier litt når Norge med to EL-lag ligger over Danmark som var i CL. Engelsk fotball er nok fortsatt størst. Hvilket land er det som har åtte CL-finalister på åtte sesonger siden 2005?

Endret av Latias
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...