theHerd Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg skal virkelig rive meg i håret om det kommer ei kjerring inn i PL-studio. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Slenger ut denne om noen skulle være interessert: Barcafans/haters, dont mind.. Endret 6. desember 2012 av Sending! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hun sitter overraskende nok ganske stille der. Mannfolka prater i munnen på hverandre og skravler i vei som frittgående høns. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Synes det er gøy med det studioet jeg. Likte spesielt kommentaren til Mini i stad ang Forren. "Forren viser at han ikke er noen kjerring". Gøy når Nordby sitter i studio. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ah, fantastisk kommentar av Mini. Håper det var bevisst. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hehe, tviler på at han tenkte at det faktisk var ei kjerring der da han sa det. Studioet og spesielt Wikestad ut i full latter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Haha, sitter der og viser fingeren til hverandre. Holder høy kvalitet. Dama kan visst ikke forskjellen på corner og frispark. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Har forresten Sport Xtra kanalene fått bedre kvalitet eller er det bare meg? Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Dama kan visst ikke forskjellen på corner og frispark. Ikke overraskende, jeg fatter ikke hvem som slipper dem inn i studio hvor det kommenteres mannefotball. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Kan noen forklare meg logikken med at TV2Sport 2 og 3 har byttet navn til TV2Sport Xtra 1 og 2? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Har vel noe med at TL ikke lenger skal vises lenger. Så de bytter vel til et passende navn. Sikkert pga de skal vise mye fra engelsk fotball, som ikke er PL. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Men TV2 Sport 4 og 5 har jo ennå ikke endret navn. Rekkefølgen nå er: - Sport 1 - Sport Xtra - Sport Xtra 2 - Sport 4 - Sport 5 Herre...gud... TV2 sitt Europa-studio når et nytt lavpunkt i dag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Så vidt jeg har skjønt det så blir det kun sport xtra og sport xtra 2 som vil være vanlig. Jeg har GET nå og jeg har mistet sport 4 og 5. Mulig faktisk: Tv2 sport Sport Xtra Sport Xtra 2 er de som blir værende. Jeg fant ihvertfall ut at Sport Xtra har bedre bildekvalitet enn Tv2Sport hadde. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Sitter å titter litt på 'Mourinho'-dokumentare, ganske så fet type. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Sitter å titter litt på 'Mourinho'-dokumentare, ganske så fet type. Indeed. Tidenes manager, imo! Lenke til kommentar
hightow Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Herre...gud... TV2 sitt Europa-studio når et nytt lavpunkt i dag. Når folk fortsetter å se på driten, ser ikke TV2 noen grunn til å endre på konseptet. Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Sympatisk type denne Brendan Rodgers Lenke til kommentar
magb Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Det var Liverpool sitt kast! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 No pushover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå