theHerd Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Benfica kunne fort ha ledet 4-0, men de velger å drite seg ut foran mål i stedet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Kikket litt på kampen nå, og det så ut som Benfica spiller skjora av Barcelona. Jaja.. jeg har sistnevnte på oddsen da Er det egentlig noe vits å spille på Barca? Blir ikke akkurat millionær med den oddsen de har før hver kamp. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Tv kommentatoren: "Barcelona stiller med C-lag"- Javelll.. ja. Hadde jeg visst det så Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Messi ut på "sykebil" med det som ser ut som en relativt alvorlig skade. Er det rekorden som røk? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Tragisk om verdens beste spiller ikke skal få ta rekorden han fortjener. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg tenkte faktisk før kampen hvor utrolig synd det hadde vært dersom Messi med bare to mål igjen hadde blitt alvorlig skadet. Jeg tror jeg jinxet han. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Håper uansett han, uavhengig av skadens omfang, setter sin egen karriere foran rekorder og ikke rusher seg selv tilbake i spill raskere enn forsvarlig. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 EM 2020 skal gå i forskjellige land. Makan! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Snakker vi Polen/Ukraina eller Australia/Irland? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Snakkes vel om at det kan spilles kamper i flere land. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Blir vel mer slik: Spania/Frankrike/Tyskland/Italia/England/land med penger Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Dette kan jo bli kjempemoro, det første EM hvor alle landene spiller på hjemmebane! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det er uansett ødeleggende for EM. Sjarmen med det har vært at det er har foregått i et land og skapt landsfest. Om f.eks. gruppespillet spilles i Tyskland og England, før dem reiser over til Spania for 2 sluttspillskamper, før de siste kampene deles på andre land. Det er jo helt tragisk. Det blir jo som kvalifiseringen, bare at nå skal hele EM foregå slik. Det er helt bak mål. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Helt enig, men teoretisk sett er det vel store penger å hente. Dessuten, kommer vi til å få 5-6 store EM-fester, eller en drøss med halvveis gjennomførte arrangementer? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Handler kanskje litt om et EU i krise og mesterskaper som går dundrende i underskudd...? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Alt annet enn østblokken, ja takk. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Vi kommer ikke til å se noe til de "festene" uansett her til lands Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Norge kommer til å være med i hvert fall, det er en fest i seg selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 FotballExtra-sendingene på TV2 Sport er latterlige. Så litt av den under forrige EL-sending, virker som at de bare sitter der for å småprate om løst og fast. Fikk vite mer om barneskoleflørten til Freddy enn jeg fikk om kampene som pågikk. http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?progId=683565 For de som ønsker å rive seg litt i håret. Til og med fått inn en kvinne i studio for anledningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå