Alastor Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Okai, sånt derre liveshow alla fotballextra som går under tippeligaen? Det er jo bare klovneriopplegg alle veier ja. Foretrekker å se selve fotballkampen jeg.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ja det har jeg aldri sett på tror jeg. Ser alltid hoved-sendingene. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Er det samme som FotballExtra som i Tippeligaen, bare mer useriøst. Jeg følte de første sendingene var fine, men nå har de blitt litt vel useriøst. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 FotballExtra-sendingene på TV2 Sport er latterlige. Så litt av den under forrige EL-sending, virker som at de bare sitter der for å småprate om løst og fast. Fikk vite mer om barneskoleflørten til Freddy enn jeg fikk om kampene som pågikk. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 City har brukt fantastiske mengder pengar på å bli det dårlegaste engelske laget i CL-historia. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Noen som vet når terminlisten til Allsvenskan pleier å komme ut? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hørte rykter om Beckham til PSG? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Lest det jeg også, men tviler på at det skjer. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Barca - Benfica er vel en av de bedre kampene i dag? Hvilke andre ville du sett? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Som united-supporter vil jeg gjerne se den, men for spenningen sin del ville jeg nok heller valgt shaktar vs juve. Jeg vil se på det som en mye større bombe at juve eventuelt ryker enn viss benfica/celtic ryker. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Har vel nevnt det før, men Viasat velget bevist den dårligste kampen (les, den kampen med færrest seere) som hovedkamp. På den måten får de flere som kjøper betalingskanalene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Som united-supporter vil jeg gjerne se den, men for spenningen sin del ville jeg nok heller valgt shaktar vs juve. Jeg vil se på det som en mye større bombe at juve eventuelt ryker enn viss benfica/celtic ryker. Viasat har sagt at de ikke viser de mest etterspurte kampene på gratiskanalen, derfor viser de ikke United. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hvilken kamp går på Viasat 4 i dag? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ja, etter å ha lest i tråden her lurer eg også på det samme! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Er det reservekamp vi ser på camp nou? Er jo ikke tilskuere... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ja, etter å ha lest i tråden her lurer eg også på det samme! Slapp av du a Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Barcelona spiller så jævlig støgg og grotesk fotball, død over drittlaget. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Kikket litt på kampen nå, og det så ut som Benfica spiller skjora av Barcelona. Jaja.. jeg har sistnevnte på oddsen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå