Patrick123 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Zlatan er på farten igjen: http://www.dagbladet.no/2012/11/27/sport/zlatan_ibrahimovic/fotball/psg/24564730/ 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 If you're gonna talk the talk you've gotta walk the walk. Zlatan beviser gang på gang at han mestrer begge. Latterlig syk spiller. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Vel, han skal være glad for at han leverer varene. Skal du ha et sånt ego må du vise at du er verdt det også, reaksjonene hadde nok vært litt verre om Downing hadde gitt laget en skyllebøtte. Selv om Zlatan på mange måter viser seg å være en god person så tror jeg kanskje han blir litt mye å ha med å gjøre dersom han blir i en klubb over lengre tid. Det har jo vært flere episoder som jeg mener er litt vel meget. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Synes det er bra vi får oppleve spillere som Zlatan, Balotelli osv. Uten dem hadde det skjedd lite. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Vel, han skal være glad for at han leverer varene. Skal du ha et sånt ego må du vise at du er verdt det også, reaksjonene hadde nok vært litt verre om Downing hadde gitt laget en skyllebøtte. Selv om Zlatan på mange måter viser seg å være en god person så tror jeg kanskje han blir litt mye å ha med å gjøre dersom han blir i en klubb over lengre tid. Det har jo vært flere episoder som jeg mener er litt vel meget. Ser for meg Downing skjelle ut Gerrard og Suarez i neste sesong av Being Liverpool. Det hadde vært noe! Tviler dog på at Zlatan hadde hatt det egoet om han ikke hadde vært en forbanna god fotballspiller. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Utfra Zlatan boka virker det som Zlatan hadde et godt ego i tidlig alder også? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Han har vært kjent for sin personlighet hele karrieren. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Utfra Zlatan boka virker det som Zlatan hadde et godt ego i tidlig alder også? Meget mulig, men han hadde aldri vart lenge i fotballen på dette nivået om han hadde vært en middelmådig spiller med sykt ego. Så lenge man leverer det man skal, så får man bare ha det egoet man selv ønsker. Som f.eks. Northug. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Det er sant det. Jeg bare tenkte på at Zlatan ville vært seg selv lik uansett hvordan han presterte på banen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Glemte denne kampen jeg, men som nevnt i tråden er så det jo så drøyt mye filming og da blir jo fort irritert. Å gå fra Bayern München - Borussia Dortmund til sånn filmefotball hadde vel kanskje blitt litt nedtur uansett. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 José Mourinho har i dag vært i forhandlingsmøte hos PSG, for de som ikke har fått med seg det. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 José Mourinho har i dag vært i forhandlingsmøte hos PSG, for de som ikke har fått med seg det. Kilde..? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Haha. Før, under eller etter dagens pressekonferanse.... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Nye physioen til Milan. Kan tenkes at det blir en del spillere skadet der nå fremover ja. 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Lyskeskader osv. "Åh jeg tror jeg strakk en muskel da jeg dyttet vekter, kunne du tatt en titt?" "Javisst, hvilken fot?" "Den i midten" Hurr hurr. Endret 4. desember 2012 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hadde lett faket en hofte-/lyskeskade om jeg var Milan-spiller, ja. Samme om jeg hadde vært i Chelsea. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hadde lett faket en hofte-/lyskeskade om jeg var Milan-spiller, ja. Samme om jeg hadde vært i Chelsea. Kamp mellom Milan - Chelsea og jeg hadde lett pådratt meg en mega alvorlig muskelskade.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 "Michael Essien's 9 month deep tissue injury explained in 10 seconds." Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hadde lett faket en hofte-/lyskeskade om jeg var Milan-spiller, ja. Samme om jeg hadde vært i Chelsea. Det har vært noen rykter om at Eva forlot klubben med RdM. Vet dog ikke om det stemmer, noen som har sett henne på sidelinja de siste kampene? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det har vært noen rykter om at Eva forlot klubben med RdM. Vet dog ikke om det stemmer, noen som har sett henne på sidelinja de siste kampene? Hun satt rett bak Rafa mot West Ham. Umulig å ikke legge merke til henne. In other news, Dutch linesman dies after post-match beating by teenage players in Holland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå