Teipball Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hva vil du vite? Poenget mitt er veldig enkelt. Det er flere mennesker utpå banen som kan bestemme hva de skal gjøre. Det er 10 andre som kan være med på fairplay reglen. Itillegg har du trenere på benken som også kan si og gjøre noe med det. Men ingen gjør noenting for å rette opp i feilen som gjøres av Brasils dummeste person. Så ja, jeg dømmer klubben når ingen av de andre er interessert i å gjøre noe med det. De hever seg ikke over akkurat som et godt eksempel. Men jeg er fra Norge og har bitt vant med at fair play er viktig. Synd det ikke følges opp like godt over alt. Greia er at det virker ikke som at du skjønner at det bare skal 1 person til for å ødelegge. Etter scoringen virket det som at flere Shaktar-spillere ønsket at danskene skulle score, men så velger 1 spiller å ta ballen. Ja Shaktar-spillerne og lederne burde ha håndtert det anerledes, men det hjelper lite at alle klubben ønsker fair play når den andre halvparten ikke ønsker det. Hva jeg vil vite? Du skriver "bare viser hvor stor møkkaklubb Shaktar er", Har de vist dette før? Er de kjent for å være usportslige i andre situasjoner? Du får det til å virke som at klubben er en gjenganger i usportslige situasjoner, noe denne hendelsen i går viser enda klarere. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Regner med at dette ble initiert av at ene laget spilte ballen over sidelinjen fordi en av egne spillere var skadet? Nei, dommer stoppet spillet etter potensiell hodeskade, og det ble en dropp etter det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Ser på goalshow i pausen i CL - fy faen for noen episke bommer . 2 stk som var heeeelt utrolig sære. Fikk ikke med meg hvilke lag det var da . Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Nei, dommer stoppet spillet etter potensiell hodeskade, og det ble en dropp etter det. Ok. Da blir saken litt annerledes ja. Da bør de spille til danskene. Hvis danskene derimot spiller over sidelinja er det deres egen feil. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=EOKW2P9KOLs Fyfaen for et mål av Mexes! På høyde med Zlatan sitt uten tvil. Hvilket synes dere er bedre? 2 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Den der siden keeperen står i MÅL Hehe.. Zlatan sin var syk den og selv om det var på åpent Endret 21. november 2012 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det der er bedre, uten tvil. Han demper på kassa i en presset situasjon, vender videre og denger løs. Keeper står dessuten i mål, i motsetning til Zlatan sin som tross alt hadde vært redda av bestemora mi om hun mot formodning sto i målet. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Så umåtelig imponert jeg er av Borussia Dortmund. Kampene imot Real Madrid er blant di mest underholdende jeg har sett i år, samt potensialet i laget (selv uten kagawa som var veldig sentral ifjor) er himmelhøyt! 1-4 imot Ajax på bortebane er heller ikke noe å skimte av! Har griselyst på å investere i en Götze- eller Reuss-drakt, dog frykter jeg at en av dem ender opp i en klubb jeg sterkt misliker snart. Vil ikke gjøre samme tabbe som med Torres-drakten Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Götze og Reus er så latterlig gode begge to. 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Har griselyst på å investere i en Götze- eller Reuss-drakt, dog frykter jeg at en av dem ender opp i en klubb jeg sterkt misliker snart. Jeg har Dortmund, men har ikke noe spillernavn bakpå da, turte ikke det av samme grunn som deg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Götze og Reus er så latterlig gode begge to. Håper virkelig en av dem finner veien til United. Frykter dog at de ender opp i Chelsea, Man City, PSG eller Real Madrid... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Götze og Reus er vel begge Dortmund gutter, så ikke usannsynlig at de holder seg der en god stund til. Med mindre Dortmund trenger penger. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=sAuexTsAfaY Har aldri sett et straffe gå høyere over. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Götze og Reus er vel begge Dortmund gutter, så ikke usannsynlig at de holder seg der en god stund til. Med mindre Dortmund trenger penger. Götze er. Reus kommer fra gladbach Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Samme området hvert fall da. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Götze er. Reus kommer fra gladbach Reus er egentlig fra Dortmund, der han spillte som junior hvertfall, gikk via et annet lag til Gladbach, og så tilbake til Dortmund i sommer 1 Lenke til kommentar
JRL Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Reus er egentlig fra Dortmund, der han spillte som junior hvertfall, gikk via et annet lag til Gladbach, og så tilbake til Dortmund i sommer What he said. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=vj7CaasZHu4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå