Latias Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hva skjedde? Fortell, folkens. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Noen som fikk med seg første-målet til Shakthar? Haha ja, for ett patetisk mål. Snakk om UNfair-play. Hva skjedde? Fortell, folkens. Var "drop", og istedenfor å sparke ballen til motstanderen som man alltid gjør (fair play), så sparker han ballen opp til øverste mann som løper opp på åpent mål og scorer. Keepern prøver nesten ikke å ta den engang, for han skjønner nesten ikke hva som skjer, ser det ut som.. Endret 20. november 2012 av Sending! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hva skjedde? Fortell, folkens. Etter en droppet ball (pga skade/pause i spillet) skal Shaktar slå tilbake til danskenes keeper. Mens alle står og soser går Luiz Adriano på løp, tar ballen og scorer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Skam for fotballen. Jeg mener det er like så skammelig at ingen i Shaktar tar ansvar. Bare viser hvilken stor møkkaklubb dette er. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Wtf. Stakkarslig spill. Sånt gjør man bare ikke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Nå fikk danskene 2-1 målet av de etterpå da, så tydelig at noen i klubben ikke er totalt rasshøl Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Nå fikk danskene 2-1 målet av de etterpå da, så tydelig at noen i klubben ikke er totalt rasshøl Fikk de det? Så vidt jeg skjønte så kom 2-1 under et angrep? Når Nordsjælland skulle "score gratis" så ble spilleren taklet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 De fikk vel ikke 2-1 målet? De måtte vel kjempe for å få det? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Skam for fotballen. Jeg mener det er like så skammelig at ingen i Shaktar tar ansvar. Bare viser hvilken stor møkkaklubb dette er. Skal riktignok bare 1 av 11 for at man ikke slipper inn et mål med vilje. Litt vel hardt å dømme en hel klubb som møkkaklubb på bakgrunn av det her. Eller har du mer flott info om Shaktar? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Oh, hørte bare hva kommentatoren på ITV sa jeg. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Skal riktignok bare 1 av 11 for at man ikke slipper inn et mål med vilje. Litt vel hardt å dømme en hel klubb som møkkaklubb på bakgrunn av det her. Eller har du mer flott info om Shaktar? De var riktignok 2 spillere som sammarbeidet om det målet, men man skal ikke dømme hele laget forde nei. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Endte med hat-trick på Adriano. Sikkert med bismak. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 De spillerne der vet ikke hva bismak er. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Den oppførselen hører ikke hjemme i noen sport. Kanskje wrestling evt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 De var riktignok 2 spillere som sammarbeidet om det målet, men man skal ikke dømme hele laget forde nei. To? Det var jo Adriano som scorte alene. Jeg kunne ikke se at noen andre var "med på det". Ballen ble jo bare sparket opp og jeg tviler på at det var avtalt på forhånd. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Skal riktignok bare 1 av 11 for at man ikke slipper inn et mål med vilje. Litt vel hardt å dømme en hel klubb som møkkaklubb på bakgrunn av det her. Eller har du mer flott info om Shaktar? Hva vil du vite? Poenget mitt er veldig enkelt. Det er flere mennesker utpå banen som kan bestemme hva de skal gjøre. Det er 10 andre som kan være med på fairplay reglen. Itillegg har du trenere på benken som også kan si og gjøre noe med det. Men ingen gjør noenting for å rette opp i feilen som gjøres av Brasils dummeste person. Så ja, jeg dømmer klubben når ingen av de andre er interessert i å gjøre noe med det. De hever seg ikke over akkurat som et godt eksempel. Men jeg er fra Norge og har bitt vant med at fair play er viktig. Synd det ikke følges opp like godt over alt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=-s9g9KYu7Ps Meget mulig at vi er mer opptatt av fair play her til lands, ja. Og godt er det. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 To? Det var jo Adriano som scorte alene. Jeg kunne ikke se at noen andre var "med på det". Ballen ble jo bare sparket opp og jeg tviler på at det var avtalt på forhånd. For meg så det ut som de hadde avtalt det, men skal ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Har ikke skjønt helt hvorfor det er ene laget absolutt må spille ballen til det andre laget, ved en dropp. Hadde vært enklere hvis det laget som er bestemt skal begynne med ballen, får starte med ballen direkte på sin banehalvdel. Ferdig arbeid, og så slipper idretten, som -prøver- å promotere 'Fair play', slike hjernedøde utfall. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Regner med at dette ble initiert av at ene laget spilte ballen over sidelinjen fordi en av egne spillere var skadet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå