Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som fikk med seg første-målet til Shakthar?

Haha ja, for ett patetisk mål. Snakk om UNfair-play.

 

Hva skjedde? Fortell, folkens.

Var "drop", og istedenfor å sparke ballen til motstanderen som man alltid gjør (fair play), så sparker han ballen opp til øverste mann som løper opp på åpent mål og scorer. Keepern prøver nesten ikke å ta den engang, for han skjønner nesten ikke hva som skjer, ser det ut som..

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Skam for fotballen. Jeg mener det er like så skammelig at ingen i Shaktar tar ansvar. Bare viser hvilken stor møkkaklubb dette er.

 

Skal riktignok bare 1 av 11 for at man ikke slipper inn et mål med vilje. Litt vel hardt å dømme en hel klubb som møkkaklubb på bakgrunn av det her. Eller har du mer flott info om Shaktar?

Lenke til kommentar

Skal riktignok bare 1 av 11 for at man ikke slipper inn et mål med vilje. Litt vel hardt å dømme en hel klubb som møkkaklubb på bakgrunn av det her. Eller har du mer flott info om Shaktar?

 

Hva vil du vite?

Poenget mitt er veldig enkelt. Det er flere mennesker utpå banen som kan bestemme hva de skal gjøre. Det er 10 andre som kan være med på fairplay reglen. Itillegg har du trenere på benken som også kan si og gjøre noe med det. Men ingen gjør noenting for å rette opp i feilen som gjøres av Brasils dummeste person. Så ja, jeg dømmer klubben når ingen av de andre er interessert i å gjøre noe med det. De hever seg ikke over akkurat som et godt eksempel. Men jeg er fra Norge og har bitt vant med at fair play er viktig. Synd det ikke følges opp like godt over alt.

Lenke til kommentar

Har ikke skjønt helt hvorfor det er ene laget absolutt må spille ballen til det andre laget, ved en dropp.

Hadde vært enklere hvis det laget som er bestemt skal begynne med ballen, får starte med ballen direkte på sin banehalvdel. Ferdig arbeid, og så slipper idretten, som -prøver- å promotere 'Fair play', slike hjernedøde utfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...