Alastor Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Hvor mye har du tjent på oddsen i år latias? Netto, ikke alle gevinstene men trukket fra alle innskuddene, Endret 18. november 2012 av Alastor Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Nei, personlig spiller jeg på oddsen for å hindre at oddsselskapet går konkurs. Av og til vinner jeg dessverre, og da føler jeg meg veldig skamfull etterpå. Altså: Hvis målet ikke er å vinne, men å gi 5% av innsatsen til det lokale idrettslaget, hvorfor kan du da ikke bare droppe spillingen og gi f.eks. 10% av det du hadde tenkt til å bruke på å spille? Endret 18. november 2012 av PSV Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg sater alltid på de med minst 30 i odds ut av solidaritet for bettingselskapet. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Minner om at det er ett eget forum, og en egen tråd hvor denne diskusjonen kanskje heller hører hjemme: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=702200&st=11320 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Nei, personlig spiller jeg på oddsen for å hindre at oddsselskapet går konkurs. Av og til vinner jeg dessverre, og da føler jeg meg veldig skamfull etterpå. Altså: Hvis målet ikke er å vinne, men å gi 5% av innsatsen til det lokale idrettslaget, hvorfor kan du da ikke bare droppe spillingen og gi f.eks. 10% av det du hadde tenkt til å bruke på å spille? Skjønner hva man Alastor vil fram til. Tidenes dummeste måte å tjene penger på. Eg personlig spiller på oddsen av og til for å ta spenningen rundt fotballen et hakk høyere. For å vinne? Tja... Det er jo det som er spenningen. Og hvis en organisasjon eg liker kan tjene noen kroner på at eg har det spennende så er det en bonus. Nå er ikke eg noen hardcore spiller, så unibet og co er ikke interressert i meg allikevel. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Jotun tok poenget . Vi spiller for spenningens skyld. Klart det er gøy å tjene penger, men det er ikke hovedmålet. I så fall idiotisk, finnes langt lurere måter å tjene på. Endret 18. november 2012 av Alastor Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 For meg er det 50/50. Det er en grei måte å tjene litt raske penger på (noen ganger) og det kan skape mye spenning i en ellers kjedelig kamp. Har en lei tendens til å bli fucket over av skjebnen når jeg tipper, da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg tipper ihvertfall ikke for at jeg skal støtte med 5 % til noe jalla greier. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Når ble din lokale klubb "noe jalla greier"? Det fine med grasrotandelen er at selv om man taper så vet man at noe av pengene gikk til noen du støtter. Som Alastor skriver, finnes lurere måter å tjene penger på enn å bette. For min egen del er det spenningen av å kunne vinne penger og for å gjøre en kamp mer spennende som er grunnen til at jeg noen ganger better. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Ja, men når dere først skal bette for å tjene penger og for spenningen. Hvorfor ikke bruke et sted med langt bedre odds? 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hvis man kun spiller for spenning og ikke for pengene sin skyld er det jo cirka like spennende å rulle frem en kollegieblokk og skrive opp noen kamper for så å kontrollere resultatet etterpå, så kan man heller donere penger til idrettslaget hvis man ønsker det etterpå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jupp. Og så kan man itillegg dra på seg spanderingsbuksene og donere 20 kr i samme slengen. Bare for spenningen. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Hvis man kun spiller for spenning og ikke for pengene sin skyld er det jo cirka like spennende å rulle frem en kollegieblokk og skrive opp noen kamper for så å kontrollere resultatet etterpå, så kan man heller donere penger til idrettslaget hvis man ønsker det etterpå. spenningen er jo i det å vinne eller ei. Skriver det bortimot ordrett.... Gi penger til foreningen gjør man i tillegg uansett. Endret 18. november 2012 av Jotun 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=A-IDlDHSDY0 Osvaldo er fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Er det noen som vet om soccerpro.com shipper til Norge? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Osvaldo er fantastisk! Rå fyr! Gått i skole hos Totti på alternative straffespark kanskje? Endret 20. november 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Noen som fikk med seg første-målet til Shakthar? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Så det nå. Sleipt. Luiz Adriano er en skikkelig møkkamann. Han burde aldri mer få spille fotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå