Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, personlig spiller jeg på oddsen for å hindre at oddsselskapet går konkurs. Av og til vinner jeg dessverre, og da føler jeg meg veldig skamfull etterpå.

Altså: Hvis målet ikke er å vinne, men å gi 5% av innsatsen til det lokale idrettslaget, hvorfor kan du da ikke bare droppe spillingen og gi f.eks. 10% av det du hadde tenkt til å bruke på å spille?

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Nei, personlig spiller jeg på oddsen for å hindre at oddsselskapet går konkurs. Av og til vinner jeg dessverre, og da føler jeg meg veldig skamfull etterpå.

Altså: Hvis målet ikke er å vinne, men å gi 5% av innsatsen til det lokale idrettslaget, hvorfor kan du da ikke bare droppe spillingen og gi f.eks. 10% av det du hadde tenkt til å bruke på å spille?

Skjønner hva man Alastor vil fram til. Tidenes dummeste måte å tjene penger på.

Eg personlig spiller på oddsen av og til for å ta spenningen rundt fotballen et hakk høyere. For å vinne? Tja... Det er jo det som er spenningen. Og hvis en organisasjon eg liker kan tjene noen kroner på at eg har det spennende så er det en bonus.

Nå er ikke eg noen hardcore spiller, så unibet og co er ikke interressert i meg allikevel.

Lenke til kommentar

Når ble din lokale klubb "noe jalla greier"?

Det fine med grasrotandelen er at selv om man taper så vet man at noe av pengene gikk til noen du støtter.

Som Alastor skriver, finnes lurere måter å tjene penger på enn å bette. For min egen del er det spenningen av å kunne vinne penger og for å gjøre en kamp mer spennende som er grunnen til at jeg noen ganger better.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man kun spiller for spenning og ikke for pengene sin skyld er det jo cirka like spennende å rulle frem en kollegieblokk og skrive opp noen kamper for så å kontrollere resultatet etterpå, så kan man heller donere penger til idrettslaget hvis man ønsker det etterpå.

Lenke til kommentar

Hvis man kun spiller for spenning og ikke for pengene sin skyld er det jo cirka like spennende å rulle frem en kollegieblokk og skrive opp noen kamper for så å kontrollere resultatet etterpå, så kan man heller donere penger til idrettslaget hvis man ønsker det etterpå.

spenningen er jo i det å vinne eller ei.

Skriver det bortimot ordrett....

Gi penger til foreningen gjør man i tillegg uansett.

Endret av Jotun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...