Teipball Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Men det er INGEN mulighet for at de kan komme til CL neste år hvis de ikke vinner serien. De MÅ vinne serien. Selv om det bare er kvalifisering til CL, så er det latterlig mye større og viktigere å få muligheten der enn å nå en 8dels-finale i Europa League. For gruppespill i CL er enormt. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Ser ikke ut som City kommer seg videre i CL i år. Veldig kjedelig igrunn. Ville heller sett Real og City videre, enn Real og Dortmund. Mye underholdning i City sine kamper. Endret 26. oktober 2012 av Sending! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hadde alle tatt Europa League like seriøst som supporterne til Steua Bucuresti hadde kanskje turneringen hatt en høyere status. Jepp, om alle supporterne sto der med lasere hadde vi fått en morsom kamp. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ser ikke ut som City kommer seg videre i CL i år. Veldig kjedelig igrunn. Ville heller sett Real og City videre, enn Real og Dortmund. Mye underholdning i City sine kamper. Hadde du sett City - Dortmund hadde du sett hvilket av de to lagene som står for mest underholdning. Dortmund rundspilte City, attpåtil på Emptihad. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ser ikke ut som City kommer seg videre i CL i år. Veldig kjedelig igrunn. Ville heller sett Real og City videre, enn Real og Dortmund. Mye underholdning i City sine kamper. Hadde du sett City - Dortmund hadde du sett hvilket av de to lagene som står for mest underholdning. Dortmund rundspilte City, attpåtil på Emptihad. Ja nå snakker jeg ikke om den kampen. Snakker om videre i CL, så tror jeg City ville gitt oss mere underholdning. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Og det begrunner du med hva? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jada, enig i at City har vært underholdende. De har faktisk latt Ajax, Dortmund og Real rundspille dem. Noe som er bra når en nøytral supporter skal se på CL. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hehe ja, man kan jo si det sånn. Det blir mye mål i kampene som City spiller. De slipper inn mål, og henter inn igjen det utroligste. I det siste har de tapt mot de utroligste også, men jeg tror de vil kommet seg igjen utover sesongen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Det er mulig, men per dags dato har ikke City vær det mest underholdende laget enda. Jeg kan forstå at du ønsker eget lag lykke fremfor noen tyskere og spanjoler, men om Dortmund og Real Madrid skulle karre seg videre så er det ikke ufortjent. Det er uansett vanskelig å anta noe enda, det er fortsatt igjen 3 kamper og mye kan skje. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 City i fjor var til tider fantastisk underholdende, men ikke i Europa. Denne sesongen har da bare vært glimtvis artige? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Nå som norsk media begynner å skrive litt om Fuentes og Del Moral sine bånd til Valencia, Barcelona og La Liga(egentlig old news, men greit å få det fram igjen), så hadde det vært fint om man kunne fått en kommentar fra Carew, han var der tross alt i Valencia sin beste periode noensinne. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Det er mulig, men per dags dato har ikke City vær det mest underholdende laget enda. Jeg kan forstå at du ønsker eget lag lykke fremfor noen tyskere og spanjoler, men om Dortmund og Real Madrid skulle karre seg videre så er det ikke ufortjent. Det er uansett vanskelig å anta noe enda, det er fortsatt igjen 3 kamper og mye kan skje. Vel, nå er jeg Real fan, så det viktigste for min del er at Real går videre. Men hadde håpet det blei Real og City fra den gruppen som gikk videre, fordi jeg syntes City lager mye god underholdning. Enig i at de ikke har åpna så bra denne sesongen, men tror som sagt det vil forbedre seg utover sesongen. Og om Dortmund kommer videre i år, er det jo såklart fortjent. De har spilt veldig bra Endret 27. oktober 2012 av Sending! Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Brann - Roseborg u19 på nrk1 nå Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Latterlig dømming i AS Roma - Udinese i går. Udinese kan takke dommeren for 3poeng der gitt. Zdenek Zeman er vist enig Endret 29. oktober 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg vet det er barnslig, men jeg har problemer med at en kommentator sier "Han prøvde å dra av to stykker, men ble tatt hardt bakfra istedetfor". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg vet det er barnslig, men jeg har problemer med at en kommentator sier "Han prøvde å dra av to stykker, men ble tatt hardt bakfra istedetfor". 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Hva skjer med maska til Dortmund kapteinen idag? Endret 6. november 2012 av Sending! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hva skjer med maska til Dortmund kapteinen idag? Feirer halloween. Neida. Han har sikkert pådratt seg en skade i ansiktet, og bruker maska som beskyttelse. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Faen så digg å se Real virkelig skjerpe seg i 2. omgang og rundspille tyskerne. Utrolig bra fotball fra begge sider, men synd vi ikke vant. Fikk ikke sett hele 1. omgang, men fikk med meg at Dortmund storspilte. Utrolig morsom kamp! Edit: Så nettopp reprise av Reus' mål... helt sykt! Endret 6. november 2012 av T.A Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Feirer halloween. Neida. Han har sikkert pådratt seg en skade i ansiktet, og bruker maska som beskyttelse. LOL, akkurat det samme jeg sa når jeg så han kom ut på banen med den maska Real hadde absolutt fortjent en seier idag ja. Virkelig bitter uavgjort, men etter en dårlig første omgang, så skal vi vel nesten være fornøyd med uavgjort mot Dortmund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå