Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke ut som City kommer seg videre i CL i år. Veldig kjedelig igrunn.

Ville heller sett Real og City videre, enn Real og Dortmund. Mye underholdning i City sine kamper.

 

Hadde du sett City - Dortmund hadde du sett hvilket av de to lagene som står for mest underholdning. Dortmund rundspilte City, attpåtil på Emptihad.

Ja nå snakker jeg ikke om den kampen. Snakker om videre i CL, så tror jeg City ville gitt oss mere underholdning.

Lenke til kommentar

Det er mulig, men per dags dato har ikke City vær det mest underholdende laget enda. Jeg kan forstå at du ønsker eget lag lykke fremfor noen tyskere og spanjoler, men om Dortmund og Real Madrid skulle karre seg videre så er det ikke ufortjent. Det er uansett vanskelig å anta noe enda, det er fortsatt igjen 3 kamper og mye kan skje.

Lenke til kommentar

Det er mulig, men per dags dato har ikke City vær det mest underholdende laget enda. Jeg kan forstå at du ønsker eget lag lykke fremfor noen tyskere og spanjoler, men om Dortmund og Real Madrid skulle karre seg videre så er det ikke ufortjent. Det er uansett vanskelig å anta noe enda, det er fortsatt igjen 3 kamper og mye kan skje.

 

Vel, nå er jeg Real fan, så det viktigste for min del er at Real går videre. Men hadde håpet det blei Real og City fra den gruppen som gikk videre, fordi jeg syntes City lager mye god underholdning. Enig i at de ikke har åpna så bra denne sesongen, men tror som sagt det vil forbedre seg utover sesongen.

 

Og om Dortmund kommer videre i år, er det jo såklart fortjent. De har spilt veldig bra :)

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Faen så digg å se Real virkelig skjerpe seg i 2. omgang og rundspille tyskerne. Utrolig bra fotball fra begge sider, men synd vi ikke vant. Fikk ikke sett hele 1. omgang, men fikk med meg at Dortmund storspilte. Utrolig morsom kamp!

 

Edit: Så nettopp reprise av Reus' mål... helt sykt!

Endret av T.A
Lenke til kommentar

Feirer halloween.

 

Neida. Han har sikkert pådratt seg en skade i ansiktet, og bruker maska som beskyttelse.

LOL, akkurat det samme jeg sa når jeg så han kom ut på banen med den maska :p

 

Real hadde absolutt fortjent en seier idag ja. Virkelig bitter uavgjort, men etter en dårlig første omgang, så skal vi vel nesten være fornøyd med uavgjort mot Dortmund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...