Bob Sacamano Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Ryktes at Zenit har signert Hulk for 50 millioner euro Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Meget skuffende at han signerer for Zenit. Samme med Alex Witsel. Snakk om å ødelegge talentet sitt for å spille i en daff russisk liga. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Lucky Luciano: Kommer ikke over denne...Hahaha Endret 15. september 2012 av Giallorossi Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Haha, '30 sul campo' er rett og slett en gave til rivaliserende supportere. Andre favoritter fra i sommer: http://www.youtube.com/watch?v=TKLbeTb6e1Q Tupéen Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Me no habla italiano. Kan noen forklare litt nærmere? Har Juve prøvd å hente inn World XI? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hehe... Har spurt flere ganger om forklaringer på alle disse morsomhetene på italiensk. Gitt opp. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Skal begynne med noe bosnisk snart tenkte eg. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Vi poster ting som angår en av verdens aller største klubber... ting som tilogmed har blitt omtalt i norske medier... i en tråd som (stort sett) er forbeholdt internasjonal fotball. Hvorfor ikke overse det om det er så fryktelig irriterende? Uansett... Den Giallorossi postet tror jeg nesten blir litt for innviklet å forklare. Men det spiller på dette '30 sul campo'-tullet til Juventus samt at man gikk svært høyt ut i sommer og skulle skaffe en toppspiss(helst RvP) før man endte opp med... Nicky Dynamite. De jeg postet: #1: Alle spissene Juventus har vært linket til i fjor/i år. Den Torino-baserte avisen Tuttosport(like troverdig som de engelske tabloidene) går ofte svært hardt ut og sier at de og de stjernespillerne nærmest er klare for Juventus.95% av disse overgangene skjer aldri.. et eksempel: (Juventus-Messi, drømmen mulig) #2 Juventus-trener Antonio Conte ble tidligere i sommer dømt til 10 måneders utestengelse for hans involvering i Calcioscommesse(bettingskandalen, som de av dere som sjekker tv2-sporten/vg-nett på en ukentlig basis kanskje har hørt om). Mesi=måned på italiensk, som ligner unektelig på Messi. Conte fikk 10 måneder, Messi bruker draktnummer 10. Voilà. #3 Ny Juventus '30 sul campo'-referanse. Gabriel Mudingayi er en svær, svart belgisk/kongolesisk hardhaus Inter har signert i sommer. Banneret sier at den eneste som har 30(cm) på banen er ham. (kraftig, svart mann har også stor ...) #4 Enda en '30 sul campo'-referanse. Bare at Juventus-logoen nå er byttet ut med Luciano Moggi(sportsdirektøren som fikk livstidsutestengelse etter Calciopoli) mens det under står '30 om det er telefonsignal'(Calciopoli) Videoen er en parodi denne: http://www.tv2.no/sport/fotball/italia/her-rabler-det-for-juventustrener-conte-3858972.html 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Vel Mr. Det eneste som er irriterende er jo at vi ikke skjønner en dritt av det som står. Ikke postingen i seg selv.... Hehe.. mange bra der By the way: hjelper ikke meg hvertfall å ha lest om ting på TV2 når eg ikke skjønner noenting av referansene som er på italiensk. (tror eg...) 2 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Kvalitet er ikke gratis, og jeg forstår ikke kritikken. Jo mer penger jeg tjener, jo mer får Frankrike i skatt - Zlatan Ibrahimovic For en karakter Lenke til kommentar
T.A Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Så sykt deilig å se Madrid regelrett slakte Man City i 90 minutter. Herregud. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg kom da Marcelo scoret. Kan ikke beskrive hvor mye jeg forguder den spilleren. Og for en kamp, helt rått. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 De vant med et mål på hjemmebane, etter og ha ligget under to ganger. Slakt og slakt, frøken... Vanvittig bra underholdning, da. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hehe.. selv om Madrid lå under to ganger var det GANSKE åpenbart hvem som styrte kampen. City hadde så og si ikke ballen engang. De scorte på de få sjansene de fikk, dessverre. Madrid må skjerpe seg på det punktet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 De styrte kampen, ja, men det var fremdeles ikke i nærheten av å være slakt. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Nå vet ikke jeg hva din definisjon på 'slakt' er, men i mine øyne var City utrolig heldige med målene, mens Madrid fortjente langt fler. Ser du på statistikken så taler tallene for seg selv. Men uansett; Madrid vant, og det er det viktigste. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 "Slakt" for meg er kun dersom et lag vinner med 3 mål eller mer. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 "Slakt" for meg er kun dersom et lag vinner med 3 mål eller mer. This. For min del er det sånn: Slakt: Barcelona 5 - 0 Real Madrid Ikke slakk: Real madrid 3 - 2 Man City Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Veldig svak kamp av Casillas. La oss håpe det er siste gang vi får omtalt ham som 'verdens beste keeper'. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Han er ikke det, det er heller Buffon Og Joe Hart som prins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå