tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Vedder på at Totti har hatt sex med 600-700 damer og Er bare at han ikke har skrevet om det! Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg orker nesten ikke å diskutere om Totti er en trequartista eller ikke, for det er han i prinsipp. Det ligger i spillestilen hans uavhengig av posisjon. Han og Del Piero er verdens beste trequartistas sådan. At han har blitt skøvet opp i en spissrolle de seneste sesongene av Spalletti gjør ham ikke til en rendyrket spiss, selv om posisjonen kanskje er hengende spiss. Slik jeg ser det er en trequartista mer bevegelig enn en playmaker, da en vanlig playmaker eller en dyptliggende playmaker som De Rossi eller Gago. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Tja, jeg tror Totti klarer seg gret med Ilari jeg: Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg orker nesten ikke å diskutere om Totti er en trequartista eller ikke, for det er han i prinsipp. Det ligger i spillestilen hans uavhengig av posisjon. Han og Del Piero er verdens beste trequartistas sådan. At han har blitt skøvet opp i en spissrolle de seneste sesongene av Spalletti gjør ham ikke til en rendyrket spiss, selv om posisjonen kanskje er hengende spiss. Slik jeg ser det er en trequartista mer bevegelig enn en playmaker, da en vanlig playmaker eller en dyptliggende playmaker som De Rossi eller Gago. En Treq. er som du sier mye mer bevegelig men samtidig er den også playmakeren på laget Per dags dato er Totti ikke noe spesielt bevegelig DP vandrer mye mer enn Totti. Sier heller ikke at Totti er en rendyrket spisstype, det blir feil, men han er mer spiss enn han er Treq. Det beviste han da han ble Capocanieri Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Tja, jeg tror Totti klarer seg gret med Ilari jeg: Det kom ikke bilde opp for meg... Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 DP vandrer mye mer enn Totti. Sier heller ikke at Totti er en rendyrket spisstype, det blir feil, men han er mer spiss enn han er Treq. Det beviste han da han ble Capocanieri. La oss bare kalle Totti begge deler. Del Piero ble så vidt jeg vet Cappocanieri som trequartista sesongen 2007/08. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 La oss bare kalle Totti begge deler. Del Piero ble så vidt jeg vet Cappocanieri som trequartista sesongen 2007/08. Hehe, Totti er et oppspilspunkt. DP ble det ja. Men en "liten bekreftelse" på at Totti ikke lenger er en vanlig treq. kan vi blant annet trekke inn Aqui, for mange ganger har vi ikke hørt at han kommer til å bli dratt opp i Treq-rollen? Tja, jeg tror Totti klarer seg gret med Ilari jeg: Det kom ikke bilde opp for meg... Kommer opp et fint bilde hos meg ihvertfall Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Totti - Cassano-samarbeidet i Roma var på linje med Yorke - Cole. Helt rått. Flott at det er flere Cassano-fans her inne, den spilleren kan gjøre de sykeste tingene på en fotballbane. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Totti - Cassano-samarbeidet i Roma var på linje med Yorke - Cole. Helt rått. Nå spilte ikke Cassano og Totti så utrolig mye sammen, da de på den tiden spilte i samme posisjon. Men de hadde ikke akkurat en dårlig kjemi Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 HAHAHAHAHA!! Tidenes tilbakespill av Benahim på City Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Haha, skjer med City og tabbedefendere? Go Hull City! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Dunno, men jeg gjør meg ingenting. Jeg ler som bare det av hele greia :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 GÅR det an Hull? Jesus. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Der ga de den tilbake ja... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Utrolig irriterende. Keeperen sa jo til og med at han hadde ballen, og det hadde han jo. Sykt dårlig av han fyren som føkket opp. Faen. Fuckin' Ireland 1-2- Endret 16. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvem andre enn Geovanni? 2-2. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Litt flaks, men herlig. Go Tigers! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Vi får se når Geovanni stopper å imponere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Haha, da var det et dårlig resultat IGJEN for Shitty. They really are Shitty Endret 16. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå