Hyperio Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Gary Hooper - Hearts 5-0. 1 Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Sjuk stemning i Italia nå, hvem tar CL plassen, og greier Miccoli og redde klubben sin i sitt hjerte ved å påføre Genoa tap? Akkurat nå så står det uavgjort i alle de viktige kampene, noe som betyr at Udinese er klare for CL om resultatet holder seg, mens det er Lecce som rykker ned. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10053450 Hvil i fred Tor-Marius. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Football, the way of life 4 Lenke til kommentar
Tanketrekker Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Genialt bilde hehe Må legge ut www.predicteuro2012.com, nettside med egen tippeliga for EM 2012! Gleder meg som en unge til å se kamper hver dag igjen med en pils i sola Husker da Spania vant VM, helt utrolig! Får satse på at spania vinner i år også! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Gleder meg som en unge til å se kamper hver dag igjen med en pils i sola Husker da Spania vant VM, helt utrolig! Får satse på at spania vinner i år også! Jeg skal ikke på Roskilde i år dessverre, men det er sykt digg å sitte der å se kampene på storskjerm i solen med pils! Ikke sol på akkurat dette bildet, men dere skjønner vel Lenke til kommentar
Tanketrekker Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Ser digg ut å sitte der i sola ja, det er slik storkamper skal vises Sitter selv i Spania atm, håper det blir noen storskjermer i nærheten her også når det starter! Var hvertfall det under VM.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AHn_jNd3nOg Kanskje har jeg undervurderte Strama, men liker'n betydelig bedre etter noe slikt... 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 ^HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 http://www.101greatgoals.com/blog/did-bayern-munich-lose-the-champions-league-final-because-anatoliy-tymoschuk-touched-the-trophy/ Hehe. Mente jeg så dette når finalen startet og sa det til en kompis. Burde utnyttet dette og betta på kampen. Man toucher ikke pokalen før kamp, såpass burde man skjønne. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hælledussen, så søt Pique ser ut i det ispapiret 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Men i svarte? Har han spist alt for mye gulerøtter??? Armene er jo helt oransje. Det var grusomt fint! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Hælledussen, så søt Pique ser ut i det ispapiret Tihihi. Han ser ut som en sydhavsdrink. Endret 24. mai 2012 av Patrick123 4 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Sepp Blatter wants an alternative to penalty shootouts to decide major football games. Hm.. Stemmegivning via SMS er mitt forslag! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Sepp Blatter wants an alternative to penalty shootouts to decide major football games. Hm.. Stemmegivning via SMS er mitt forslag! Sikker på at alternativet ikke blir "avgjørelse via Sepp Blatter"? 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Haha, blatter misfornøyd med CL-vinneren eller? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Sepp Blatter wants an alternative to penalty shootouts to decide major football games. Hm.. Stemmegivning via SMS er mitt forslag! Sikker på at alternativet ikke blir "avgjørelse via Sepp Blatter"? Blir nok en jurie av tidligere storspillere som vil avgjøre hvem det er som spiller "finest" fotball. Det er jo mest rettferdig at de som trikser mest vinner. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Haha, blatter misfornøyd med CL-vinneren eller? Er nok det.Forslaget er helt bak mål. At Bayern ikke vant kampen er ikke straffesparkene sin feil, men at de ikke klarte å score nok i løpet av 120 minutter. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Han vil vel forhindre at flere lag raner til seg seieren da. 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Forslag: Spill ekstraomganger til et lag vinner. De to første går som vanlig, og hvis en vinner ikke er avgjort spilles det flere ekstraomganger på 15 minutter, med Golden Goal-regelen. Før eller siden kollapser det ene laget av utmattethet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå