Lucky Luciano Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Skuffende. Det finnes bare én Lotito! Hva er forløperen? Det er spillerne som løper etter han? Klasseplask hvertfall Jupp, de feirer opprykk fra Serie D. (mens Lotitos andre klubb, Lazio, spiller livsviktig kamp i Bergamo) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Herregud for en fantastisk spiller Falcao er! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Falcao... Folk lo da Atletico brukte €40M på han. For en spiller han er! 35 mål på 42 kamper denne sesongen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Håper på et tidlig Bilbao-mål nå, ett til fra Falcao kommer til å drepe kampen totalt for alle som er nøytral. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Herlig finale! Deilig at Atletico vinner. Favoritt klubben i Spania, selv om jeg ikke følger spansk så mye. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Atalanta skal nok få slite litt. Garantert poengtrekk. Odio Bergamo! Enig, men tror du det blir så mange? Jeg tror det blir et lignende scenario som i fjor, dvs 6 minuspoeng. Jeg kan ikke helt se for meg at det blir det helt store, kanskje med unntak av Semeraro og Mezzaroma hvis de blir funnet skyldige. Falcao... Folk lo da Atletico brukte €40M på han. For en spiller han er! 35 mål på 42 kamper denne sesongen. Er det så rart? De byttet praktisk talt ut Aguero med Falcao, to forskjellige typer hvorav sistnevnte er en ganske begrenset spillertype. Nå er ikke Porto den letteste å hanskes med rundt forhandlindsbordet, men de betalte overpris. Endret 9. mai 2012 av Giallorossi Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=HVRyVCACKj8 Må bare poste denne. For en latterlig syk reel. Første gang på lenge at jeg rett og slett ikke kunne gjøre annet enn å le av en highlights-video. 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Magi. Vil se han i England asap. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Må bare poste denne. For en latterlig syk reel. Første gang på lenge at jeg rett og slett ikke kunne gjøre annet enn å le av en highlights-video. Ikke tvil om at han er en god spiller, men faen det er mye unødvendig tull han driver med og. Tilogmed på denne høydepunkts videoen. Nå har jeg til gode å se en kamp med spilleren, så skal vel være forsiktig med å uttale meg. Men kan tenke meg at han skaper noen skikkelig frustrerte medspillere fra tid til annen. Edit: Men ja, få han til England. Hadde vært artig å sett han i Stoke neste år. Endret 10. mai 2012 av Kultom Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=HVRyVCACKj8 Må bare poste denne. For en latterlig syk reel. Første gang på lenge at jeg rett og slett ikke kunne gjøre annet enn å le av en highlights-video. Hvorfor sitter jeg med følelsen av å ha spist en bøtte med iskrem? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Atalanta skal nok få slite litt. Garantert poengtrekk. Odio Bergamo! Enig, men tror du det blir så mange? Jeg tror det blir et lignende scenario som i fjor, dvs 6 minuspoeng. Jeg kan ikke helt se for meg at det blir det helt store, kanskje med unntak av Semeraro og Mezzaroma hvis de blir funnet skyldige. Hvor mange poengs trekk det /eventuelt/ blir har jeg egentlig ingen formening om. Men 6 minuspoeng høres jo helt greit ut. Tror egentlig den eventuelle bomben blir Siena.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ikke tvil om at han er en god spiller, men faen det er mye unødvendig tull han driver med og. Tilogmed på denne høydepunkts videoen. Nå har jeg til gode å se en kamp med spilleren, så skal vel være forsiktig med å uttale meg. Men kan tenke meg at han skaper noen skikkelig frustrerte medspillere fra tid til annen. Edit: Men ja, få han til England. Hadde vært artig å sett han i Stoke neste år. Enig i at det går an å legge en større plan bak spillet enn det han gjør nå, men til å bare være så vidt fylt 20 år så er det der helt vanvittig. Når han får lagt på seg litt mer muskler og får utviklet fotballhodet sitt så han får utnyttet den sinnsyke teknikken kommer han til å bli den mest underholdende spilleren siden Ronaldinho. Evnen til å flikke seg ut av alle situasjoner er helt overlegen og jeg tror ikke det er mange som slår han på akselerasjon, smidighet og balanse, for å ta noen FM-begrep. Han eksploderer jo lynraskt ut av fintene sine. Følger spent med på om han har mentaliteten til å jobbe med å få opp fysikken og spilleforståelsen, for den videoen vitner om et helt unikt talent. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Hoff, lørdag og ikke noe annen fotball på TV enn reprise på Punchingbagen- Molde. TV2 har 5 sportskanaler (TV2 Sport 1-5), SEND NOE PÅ DEM, FOR POKKER! Noe mer enn en portugisisk/brasiliansk kamp i uka... Endret 12. mai 2012 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Betis-Barca? Eller har du ikke den kanalen? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Har Eurosport, Canal9 og TV2 Sport 1-5. Eller med andre ord; "Kampsport og snooker", "3 Serie A-kamper i uka" og "TV2 TL-reprise 1-5". Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Kanal9 viser jo TUF (The Ultimate Fighter) nå og UFC senere. Kvelden er redda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå