Solaar Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Pjuh, var redd du snakket om Hr. Johannessen. Alt bare klikka for meg i et øyeblikk der. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Herlig med entusiasmen hans ihvertfall. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg elsker å høre han kommentere, han er i allefall interessert i kampen imotsetning til mange andre. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Morsomt med Juve og Conte da Jeg skal ikke skryte på meg noen stor interesse for italiensk fotball men må innrømme at Juventus med Platini på midten av 80-tallet har en liten plass i mitt hjerte, den eldste fotballdrakta jeg eier er faktisk en Juve-drakt fra 80-tallet Endret 6. mai 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Heh, vi har vist ganske mye lignende interesser utenom laga i London, Solaar. Har alltid hatt et godt øye og litt til for Juventus helt siden vi ferierte i Italia når jeg var 7 år og tilbragte to dager i Torino der faren min tok meg med på kamp. Husker svært lite av turen egentlig, husker egentlig jævla lite fra før jeg fylte 10 generelt sett men husker akkurat det. Eldste drakta mi er vel også Juve, selvsagt med Del Piero bakpå. Per-Jarle er norges desidert beste kommentator, fantastisk mann med en lidenskap svært få andre kommentatorer kan matche. Hjelper selvsagt på at han er gooner på privaten, til tross for et brennende engasjemang for Serie A. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Kult går utifra at det var på delle Alpi da eller var det før 90-tallet? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Var på Delle Alpi ja I 2000, er bare 93 modell, så jeg hadde ikke engang hatt en mulighet til å oppleve noe før Delle Alpi. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Haha, verste kommentatoren noengang? #Inter - Milan Norges beste kommentator (etter min mening). Meget enig. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Entusiasme er gull i kommentering. Derfor jeg liker Wikerstad, men den litt skjærende stemmen gjør at jeg liker Heggelund bedre, og muligens det at han er gooner. Må og legge til at jeg ikke kan fordra de gamle oppskrytte engelske kommentatorene. Slappe arrogante jævler. Endret 6. mai 2012 av Iceman #10 Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Wikerstad er absolutt en av de bedre kommentatorene idag. Synes Alsaker kan være flink, men blir litt provosert når han kommenterer Liverpool kamper. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=lhA0OKwDEjs&feature=player_embedded Det finnes bare én Lotito! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Regner med at hele Blindern fikk med seg latterkrampen min i dag, tørr ikke trykke på den en gang til; den er for episk. Får skikkelig Peter Griffin-vibber av den smellfeite Lotito som intenst prøver å bevege beina så fort som overhode mulig uten å direkte lykkes da han faller pladask etter å ha sett den nakne mannen bak seg - Dette her er en oppgave for Tasca Force! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 http://www.dagbladet.no/2012/05/09/sport/fotball/idrettspolitikk/juventus/serie_a/21514277/ aiaiai, Italia. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Er jeg overrasket? Overhodet ikke. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Deler av saken har vært kjent en stund, men det er uansett ikke overraskende. Italienere er noen rare dyr. Håper de virkelig slår hardt ned på dette med livstidsutestengelse til alle som har vært med på kampfiksing eller unnlatt å varsle om det. Endret 9. mai 2012 av KjellV Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Skuffende. Det finnes bare én Lotito! Hva er forløperen? Det er spillerne som løper etter han? Klasseplask hvertfall Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Atalanta skal nok få slite litt. Garantert poengtrekk. Odio Bergamo! -- Ellers er jo fremstillingen til Dagbladet det mest interessante. Et svært bilde av Juventus samt "...fotball/idrettspolitikk/juventus/serie_a/21514277/". Agenda Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Og juventus er jo ikke involvert en gang.... Norsk journalistikk... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Artikkelforfatteren vinkler denne saken helt feil for dette handler ikke om at klubbene er direkte involverte (Med noen få unntak, Siena, Lecce etc), noe de var sist, her er det bakmenn som har betalt flere ledd (deriblant spillere) for å kunne fikse en spesifikk kamp. Klubbene er således relativt uskyldige men det handler om å ta skikkelig avstand fra dette, slik som Atalanta fikk smake på i fjor da Doni ble dømt for lignende tilfelle. Du løser ikke et samfunnsproblem med strenge livstidsutestengelser eller andre former for bestraffelser, først og fremst må en kjøre igang med forebyggende tiltak som skaper en gjensidig enighet om at dette, uansett nivå og alvorlighetsgrad, er feil og urettmessig - Jeg har selv erfart en rekke ting i bakgatene i Brancaccio og Ballaro, og det er ingenting tvil om at det er stor aksept, om ikke allment akseptert, at noe som gagner seg selv eller familien er okey... 2 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Ellers er jo fremstillingen til Dagbladet det mest interessante. Et svært bilde av Juventus samt "...fotball/idrettspolitikk/juventus/serie_a/21514277/". Agenda Et svært bilde av den mest kjente personen som er innblandet i saken. Jeg ser ikke problemet. Og nettadressen har sikkert blitt slik siden denne personen er knyttet til Juventus og systemet må legge det under noe. Tror egentlig ikke journalisten har nok kunnskap om italiensk fotball til å ha en agenda Når det er sagt kunne artikkelen uten tvil vært bedre. Endret 9. mai 2012 av KjellV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå