Emils. Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Sant det. Og hadde Messi vært norsk hadde han fått en jævla jobb med å bli kalt tidenes beste hos enkelte. Synes ikke landslag skal ha så mye si. Men det er vel bare noe som blir brukt så Messi ikke skal få tittelen hos alle. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Nå spiller Messi på samme landslag som Agüero, Tevez, Di Maria, Higuaín, Cambiasso, Lavezzi osv osv. Er ikke Alexander Tettey og Bjørn Helge Riise han spiller med. Ikke enig i det hele tatt at de andre Argentina-spillerne stopper opp når Messi får ballen. Det som derimot skjer, både på Barcelona og Argentina er at en del av taktikken er at Messi skal ha så mye ball som overhodet mulig. Da spesielt i Argentina siden de ikke har den samme ballsikre midtbanen. Når jeg ser Argentina føler jeg at treneren ønsker at det er Messi som skal avgjøre ting, mens spillere som Agüero og Higuain må finne seg i å være statister. Da er det heller ikke rart at de ikke vinner når motstanderen klarer å kontrollere Messi. I tilegg til at de har et rufsete forsvar. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Hva må han gjøre med landslaget? Messi er en mann og kan kun utrette så-så mye. Selv om han scorer mye er han ikke et helt lag alene. Ligger flere videoer på youtube som viser hvordan alle de offensive spillerne til Argentina ofte stopper helt opp når Messi får ballen, som om de forventer at han skal gjøre noe magisk og vinne kampen alene. Jeg er ikke uenig med deg. Men om han ikke vinner noe med landslaget kommer det fortsatt alltid til å være noen som påstår at Maradonna, Zidane, Pelé var større fotballspillere enn Messi fordi de i tillegg til å være fantastiske spillere på sin tid også vant VM. Det jeg sier er at når han da vinner VM med Argentina, så vil det ikke lenger være et argument. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Inter Milan - AC Milan straks, går vel sikkert på Canal 9(er ikke sikker). Satser på at dette blir en knallkamp. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Skulle ønske jeg kunne se Juventus samtidig. Seier til Juve og poengtap til Milan så er Juventus seriemester. Kanskje ubeseiret også. Har alltid likt Juventus og er glad for at de er tilbake. 1 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Derby della Madonnina! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Nydelig! Dette er tifo som er selvfinansiert av Intersupporterne, ikkesant? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Ai ai, da må Milan skåre to. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Nydelig! Dette er tifo som er selvfinansiert av Intersupporterne, ikkesant? Det regner jeg med, de har i tillegg brukt to måneder på den. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Nå må Milan våkne her. Inter leker seg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Milan blir jo voldtatt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Cesar er jo på ball. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Kanonstraffe av Zlatan. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Fyfaen, ikke i nærheten av straffe engang. zlatan goller 1-1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Hva i alle dager er det han dømmer straffe på?! Det der er jo milevis unna noe som helst! Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Festlig! Men ja, feildømt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Kun jeg som stusset på at keeperen ikke fikk rødt kort? Når det først dømmes straffe der(noe det ikke var) skal det ikke være rødt kort til keeper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå