Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cassano er herlig, en nytelse å se på når han i form. Noe av det han gjør på banen er umenneskelig.

 

Å pelme skjorta si på dommeren er ikke ummenskelig. Å grine for å få et velfortjent gult kort er heller ikke imponerende. Jeg vet jeg fokuserer litt vel på det negative når det gjelder Cassano, men større idiot på banen har jeg sjelden sett maken til. Tror ikke det hjelper med den lanseringa av boka han si der han påstår å ha hatt seg med 600-700 damer. Han er en stor stjerne for guds skyld, hvorfor gidder du å ga ut med sånn fatter jeg ikke...

Lenke til kommentar
Å pelme skjorta si på dommeren er ikke ummenskelig. Å grine for å få et velfortjent gult kort er heller ikke imponerende. Jeg vet jeg fokuserer litt vel på det negative når det gjelder Cassano, men større idiot på banen har jeg sjelden sett maken til. Tror ikke det hjelper med den lanseringa av boka han si der han påstår å ha hatt seg med 600-700 damer. Han er en stor stjerne for guds skyld, hvorfor gidder du å ga ut med sånn fatter jeg ikke...

Nighty mente nok på banen og hvordan han spiller ;)

 

Vel, hadde du sagt nei-takk mot et par mill ekstra? Tror ikke det nei ;)

Lenke til kommentar
Det er vel derfor det går galt når mange av de beste spillerne får så mye penger mellom hendene. :p Slik som John Arne Riises økonomiske rot.

Haha, detta dreier seg nok ikke om penger ;)

 

Mente at det ofte går dass når folk som ikke kan noe som helst får kloa i mye penger. Cassano er nok langt fra den eneste fotballspilleren i verden som ikke kan noe annet. Men så er han til gjengjeld en kjempebra fotballspiller.

Endret av vanquish
Lenke til kommentar

Cassano er en av de få fotballspillerne i moderne fotball som faktisk elsker fotball til de grader. Han gråter når han får et gult kort siden han vet at han må stå over viktige kamper for laget sitt, og det er det jeg kaller kjærlighet. Samtidig er han dessverre et sjeldent og trist tilfelle av typisk en l'enfant terrible som ikke klarer å styre temperamentet sitt. Jeg er Barcelona-fan ned til tåspissene, men Cassano med en fortid i Real Madrid er en jeg ikke klarer å mislike.

Lenke til kommentar

Hoho, da burde du se mer av Italiensk fotball, så får du se mye mer kjærlighet (for klubben sin) enn det Cassano har vist. ;)

 

Har forlot Italia og Roma i skam, men med store lovnader at han skulle "frelse" Spania og lignende, enden på visa var at han som nok et eksemepl på at Italienske spillere ikke helt fungere i den spanske, kom hjem som et totalt vrakgods, og senere har imponert stort i Samp-drakta ;)

Lenke til kommentar

Jeg ser italiensk fotball fra Serie A flere ganger hver måned, og holder med Roma i Italia.

 

Ser også nesten alt av italienske lag i Champions League. Episoden med det gule kortet er vel fra Bari før han ankom Roma og pådro seg noen av stjerne- og dramaturginykkene ("I fought for you in Rome" osv), men jeg mener fremdeles at han er en som blør for fotballen på en annen måte enn flere pengehorer i fotballen.

Lenke til kommentar
Jeg ser italiensk fotball fra Serie A flere ganger hver måned, og holder med Roma i Italia.

 

Ser også nesten alt av italienske lag i Champions League. Episoden med det gule kortet er vel fra Bari før han ankom Roma og pådro seg noen av stjerne- og dramaturginykkene ("I fought for you in Rome" osv), men jeg mener fremdeles at han er en som blør for fotballen på en annen måte enn flere pengehorer i fotballen.

Startet veldig bra (Med at du holdt med Roma :p), men det endte stygt :p

 

Cassano forlot Roma på samme måte som Capello, pga at pengen begynte å ta slutt ;)

 

Cassano er definitivt en utrolig fresh spillertype som viser og gjør det han mener, uansett hvordan konsekvenser det evt. kommer til å få, men han har ødelagt sitt talent, hvis du ser tilbake på Cassano i "Bari-tia" så var han mye kjappere og virket mye lettere, nå har svever han bare på sin eminente teknikk.

Lenke til kommentar

Ah, hva skal jeg si? Cassano er og blir Cassano.

 

At han bare svever på sin eminente teknikk i Sampdoria blir å ta i voldsomt. Han har fremdeles det samme overblikket som gjorde forståelsen mellom ham og Totti i Roma nesten telepatisk, og han har evnen til å gjøre de mest utrolige ting på banen. Han er en fotballintelligent spiller som fremdeles kan styre kamper, og at han har tapt seg siden tiden i Bari er vel egentlig ganske naturlig med tanke på all turbulensen.

 

Det er godt mulig at vi får se Fantantonio i slag på nivået fra 2003-04 i den evige stad, også i Sampdoria.

Lenke til kommentar

Naturlig? Han har ødelagt seg selv, det er ikke vanlig for en fotballspiller (å gjøre det av seg selv) ;)

 

Totti og Cassano spilte ikke altfor mye sammen æither, Begge er Trequartista spillere (A.k.a Totti var).

 

Jeg legger overblikk, forståelse og alt det shittet i teknikk, men det er riktig som du sier, men jeg siktet til at han hadde tapt seg akslerasjon/hurtighetsmessig :)

Lenke til kommentar
Naturlig? Han har ødelagt seg selv, det er ikke vanlig for en fotballspiller (å gjøre det av seg selv)

Jeg skrev "naturlig med tanke på all turbulensen".

 

Nei, Totti og Cassano spiller begge i så og si samme posisjon selv om begge både kan gå inn i en dypere rolle og en spissrolle, men da de spilte sammen hadde de en tilnærmet telepatisk forståelse. Det ligger flere videoer ute på Youtube som viser hvordan de samarbeidet på banen, og jeg har sett glimt av det han hadde sammen med Totti, i Sampdoria. Vi er egentlig kanskje mer enige enn det kan virke som, for jeg er også klar over at han har tapt seg med tanke på akselerasjon og hurtighet.

 

Han har ikke den samme kontringsstyrken som han hadde i Roma.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...