GLN Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 HAHAHAHAH Game, visste det kom noe slikt Kom noe slikt? Det er jo han. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hahahaha!! Den satt som et skudd! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Du kommer til å få noen stygge svar nå Latias. Syns han har syk kropp, men han er faen stygg Det er bare å vente på Raste Points: LOL! Endret 23. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 HAHAHAHAH Game, visste det kom noe slikt Kom noe slikt? Det er jo han. Jepp, men jeg tror at det var noen som trodde de skulle faktisk se bilde av Points nå Hahahaha!! Den satt som et skudd! Se der ja, involverer fotball på en eller annen måte Du kommer til å få noen stygge svar nå Latias. Syns han har syk kropp, men han er faen stygg Det er bare å vente på Raste Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Stemmer det iRoman. Neida, men har (seriøst) faktisk bilde av Points på fylla. Skal legge ut om han sier at det er greit Btw: Ronaldo er jo tynn som ei flis. Bare lite fett og bra deff. DETTE DERIMOT, ER HOT! : Synd Terry ikke hadde en fotball der da, så hadde vi vært on topic. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hahaha, Terry Crews <3 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva skal vi le av? at han er svart eller "det andre"? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Game: You crack me up Forresten, holder folket med RBK ikveld eller? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 HAHAH Game, slutt, jeg ler for mye nå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Tenk hvordan Ronaldinho føler det når han finner sånne bilder på nettet. Eller: Endret 23. oktober 2008 av Latias Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Sveerbatov, glemte å si jeg var enig. Rooney er frisk pust i kategori av ekte mann Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva skjer med stort bilde? Hw.no's server sliter fra før av, ikke mekk det enda treigere Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Da tar jeg en liten pause Mat og litt ps3 kaller! Ikke snakk for mye uten meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Avstemning: Hvilken av disse kommentatorene er den verste? 1. Arve Fuglum 2. Roar Stokke 3. Nils Johan Semb Min stemme går til nr. 1, Arve Fuglum. Han er den største tullingen noen gang. Greier ikke å uttale navnene riktig, kan ikke forskjellen på spillere, osv. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Arve Fuglum, pga jeg liker de to andre ganske godt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Stokke kan ikke forskjellen på Nani og Evra! Men han har en kul dialekt, og har mer peiling på fotball enn AF. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Arve Fuglum, pga jeg liker de to andre ganske godt. Nils Johan også? Wow, He suck man. Eneste fete Norske kommentatoren er Frode Olsen. Verdensbeste er å forblir Carlo Zampa. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ser ikke noe problem med Nils Johan Semb. Frode Olsen derimot. Gååååååååååååååååååååååååååååååååååååål gålgålgålgålgååååååååååååållllll. Det er ikke det jeg forbinder med god kommentering. Det er jo ikke originalt heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå