Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Misunnelsen lyser lang vei når dere kaller Pep medgangstrener og feig som gir seg. Mannen har hintet om at han ville gi seg i et helt år. I desember fortalte han presidenten at han skulle gi seg etter sesongen.

 

Du skjønte tydeligvis ikke vitsen, godt gjort.

 

Det skrives såpass mye rart inne i fotballdelen at det ikke alltid er lett å skille kødd og seriøsitet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Misunnelsen lyser lang vei når dere kaller Pep medgangstrener og feig som gir seg. Mannen har hintet om at han ville gi seg i et helt år. I desember fortalte han presidenten at han skulle gi seg etter sesongen.

 

Du skjønte tydeligvis ikke vitsen, godt gjort.

 

Det skrives såpass mye rart inne i fotballdelen at det ikke alltid er lett å skille kødd og seriøsitet.

 

Og jeg som trodde det meste jeg skrev ble greit mottatt her inne...

 

Noe spesielt du tenker på eller? Eller er det "alt"?

Lenke til kommentar

"Det" og "du" var ikke lett å skille :blush:

 

Pep er uansett en klassetrener, skal bli spennende å se hvor han drar. Blir nok ett års pause før han kommer tilbake. Blir også spennende å se om han lykkes like bra i en annen klubb enn Barca. Luis Enrique sliter etter hva jeg har skjønt litt i Roma, og hans utgangspunkt var jo noe av det samme som Pep.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Misliker at Wigan leder 3-0. Ønsker at Newcastle skal kapre 4. plassen, eller eventuelt 3. plassen. Får håpe de kommer sterkere tilbake i 2. omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...