Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagbladet Live =fail.no

 

 

71. mål Mål! Sunderland 1, Blackburn Rovers 2. Kenwyne Jones (Sunderland) skudd med høyrebenet fra utenfor sekstenmeteren lavt i høyre hjørne.

innbytte Bytte, Sunderland. Andy Reid midtbanespiller erstatter Steed Malbranque.

70. Selvmål av Phillip Bardsley, Sunderland. Sunderland 0, Blackburn Rovers 2.

69. hjørnespark Hjørnespark, Sunderland.

68. Avslutning reddet Matt Derbyshire (Blackburn Rovers) skudd med venstrebenet fra utenfor sekstenmeteren reddes.

Christopher Samba (Blackburn Rovers) hands på.

67. innbytte Bytte, Blackburn Rovers. Stephen Warnock forsvarer erstatter Keith Treacy.

66. Kenwyne Jones (Sunderland) lager frispark.

Christopher Samba (Blackburn Rovers) vinner et frispark.

65. mål Mål! Sunderland 0, Blackburn Rovers 1. Roque Santa Cruz (Blackburn Rovers) heading fra en vanskelig vinkel til høyre i høyre kryss. På pasning fra Christopher Samba med en crossball.

 

 

 

Etter 65min er det 0-1 og etter 71min er det 1-2. Hvor blir det av de andre målene? Var de eneste målene som var nevnt i referatet.

 

Burnley vant! :)

 

Står også eit mål i 70. min der, men db.no live er fail uansett. :p

Lenke til kommentar
Dagbladet Live =fail.no

 

 

71. mål Mål! Sunderland 1, Blackburn Rovers 2. Kenwyne Jones (Sunderland) skudd med høyrebenet fra utenfor sekstenmeteren lavt i høyre hjørne.

innbytte Bytte, Sunderland. Andy Reid midtbanespiller erstatter Steed Malbranque.

70. Selvmål av Phillip Bardsley, Sunderland. Sunderland 0, Blackburn Rovers 2.

69. hjørnespark Hjørnespark, Sunderland.

68. Avslutning reddet Matt Derbyshire (Blackburn Rovers) skudd med venstrebenet fra utenfor sekstenmeteren reddes.

Christopher Samba (Blackburn Rovers) hands på.

67. innbytte Bytte, Blackburn Rovers. Stephen Warnock forsvarer erstatter Keith Treacy.

66. Kenwyne Jones (Sunderland) lager frispark.

Christopher Samba (Blackburn Rovers) vinner et frispark.

65. mål Mål! Sunderland 0, Blackburn Rovers 1. Roque Santa Cruz (Blackburn Rovers) heading fra en vanskelig vinkel til høyre i høyre kryss. På pasning fra Christopher Samba med en crossball.

 

 

 

Etter 65min er det 0-1 og etter 71min er det 1-2. Hvor blir det av de andre målene? Var de eneste målene som var nevnt i referatet.

Her har du kun målene, kopiert fra spoileren din:

 

71. mål Mål! Sunderland 1, Blackburn Rovers 2. Kenwyne Jones (Sunderland) skudd med høyrebenet fra utenfor sekstenmeteren lavt i høyre hjørne.

70. Selvmål av Phillip Bardsley, Sunderland. Sunderland 0, Blackburn Rovers 2.

65. mål Mål! Sunderland 0, Blackburn Rovers 1. Roque Santa Cruz (Blackburn Rovers) heading fra en vanskelig vinkel til høyre i høyre kryss. På pasning fra Christopher Samba med en crossball.

 

Det er vel alle målene det?

 

Men Dagbladet Live suger, ja. Hvem bryr seg om det er høyre- eller venstrebenet han skyter med så lenge det står at han skyter?

Lenke til kommentar

Først og fremst er jo Ligacupen en fin fin sjanse til å vise fram hvilke talent som finnes på benk/reserve lag for storlagene. Dette er en brukbar erfaring for unge gutter for å spille med et par av verdensklasse spillerne i laget. Det er alltid kjipt å tape en fotballkamp, og jeg tror ikke Chelsea og Liverpool driter i at dem røyk ut. Men men sånn kan det gå.

Lenke til kommentar

Selve det å ryke ut fra Carling Cup gjør meg absolutt ingenting, og det tror jeg de fleste er enige i. Tror ingen får en stor skuffende følelse når man ryker ut av Carling Cup. Men selvfølgelig vil man aldri tape kamper, man vil jo vinne alt man deltar i. Men Carling Cup er og forblir en turnering for ungguttene for storlagenes del, og sånn sett forsvinner veldig mye av en eventuell liten prestisje. Det er viktigere å bruke cupen til å matche unggutter og reserver enn det er å vinne den. Men jeg er absolutt glad vi har Carling Cup, nettopp av den grunn at man får kjørt spillere som normalt sett ikke spiller mye.

Lenke til kommentar

Nei nå føler jeg det har blitt lite Italiensk her gitt :p

 

Roma - Lazio til helga, gleder meg sykt, men utspill som dette blir latterlig, Roma har hatt en max sugen sesong innledning, samtidig som Lazio har prestert over all forventning, også klarer rossi å prestere å si dette?

 

Synes denne artikkelen beskriver situasjonen i Roma ganske godt, Spalletti har vært utenfor større press tidligere, han kommer neppe til å bli sparket uansett om han går på et kalas-tap mot Lazio, han har rett og slett så stor tillitt (Virker det som, selv om enkelte supporter grupper viser og gjør det motsatte).

 

Nå skal det også sies at Cassano endelig sier noe fornuftig: “Fabio Capello’s as fake as Monopoly money!”

 

 

Cassano: "Football saved my from being a criminal. I have never worked a day in my life, because I don’t know how to do anything" - Du kødder? ;)

 

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Klart det er utrolig kjipt å ryke ut mot et sånn lag. Men hvem er det som egentlig bryr seg om denne Mikke-Mus cupen her? Skjønner egentlig ikke hvorfor den eksisterer når man har FA-cupen ifra før.

 

De lagene som bryr seg om cupen er de som ikke har sjanse på å komme topp i PL eller FA cup, og ønsker å få sjansen til å spille i uefa cupen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...