T.A Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 (endret) . Endret 12. april 2012 av T.A Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Savner tiden da Blackburn Rovers vant PL, og Crystal Palace endte på tredje, good times. 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Det kan iallefall ganske trygt påstås at det er et par flere lag som kjemper om ligagullet i PL enn i La Liga for øyeblikket. Men lagene etter disse igjen holder uansett et høyere nivå i La Liga. Ok? Hvilke lag annet enn Man Utd og City slåss om ligagullet i PL i år? Eller misforstår jeg nå? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Liverpool, naturligvis. 2 Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Greit, slik sesongen har utviklet seg så er det blitt City og United som kjemper om gullet. Men om vi ser på PL kontra La Liga før sesongen, så er det egentlig ikke noe og si seg uenig i. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 @PSV: At jeg glemte det! Men ja lilleru, jeg er enig i at det er mer tydelig i la liga, men jeg mener fortsatt at man lurer seg selv hvis man tror at ligaen i PL står mellom noen andre enn Utd + 1 (som regel Arsenal eller Chelsea). Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Liverpool, naturligvis. Neste sesong. 5 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Det mantraet tilhører faktisk Spurs, det tok vi patent på allerede på 60-tallet. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 450.000 mennesker søkte billetter til Dortmund - Bayern. Insane Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Solbakken trolig sparket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Solbakken sparket. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Jaja, de ventet i allefall til etter 9. April med å gjøre det... 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Solbakken bekreftet sparket, ja. Synd for ham. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Liverpool next til Ståle? Tror han kan få det bedre til i en klubb med litt ressurser. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Det er nok best for både Solbakken og Köln. Håper han finner seg en ny klubb og får suksess. Solbakken er digg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Tipper det tar litt tid før Ståle tar over ny klubb. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Køln blir aldri en toppklubb med å sparke trenere i hytt og pine. Hadde solbakken fått tid og ressuser, så kunne han fått køln til å prestere betre enn det dem gjør pdd. Endret 12. april 2012 av Brann89 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Jeg tror Solbakken bare var uheldig med hvilken klubb han kom til. Hadde han kommet til en fornuftig klubb og ikke en som sparker trenere i hytt og pine så ville han nok han en litt bedre tilværelse. Det inntrykket jeg har av Köln er at de er en nervøs og "paranoid" klubb som ikke klarer å sitte stille, men som alltid må være i bevegelse. Selv er jeg veldig imot å sparke trene etter mindre enn en sesong (såfremt det ikke går latterlig dårlig) fordi det blir absolutt null kontinuitet. Den sittende treneren vil ikke kunne roe seg ned å tenke seg om siden han hele tiden står i fare for å bli sparket. Spillerne lider også under et sånt system siden de må sette seg inn i 2-3 spillestiler og personligheter. Jeg tror ikke dette sverter Solbakken sitt ry i særlig stor grad, prestasjonen hans med København var veldig imponerende og de fleste innen fotballverdenen vet hvordan situasjonen er i Köln. La han summe seg og dersom han kommer til en klubb som ikke styres av cowboyer vil vi nok se et helt annet bilde. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Skal bli utrolig godt å slippe alt fokuset på Solbakken. Ekstremt lei av FC. Solbakken og hans kamp i Solbakkenligaen. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå