JRL Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Hadde vært gøy med tanke på El Classico om ATM scoret 1 mål! you got it! Falcao! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Skjønner ikke hva som har skjedd med Real Madrid. Hvor mye ledet de med på det meste? Var det ikke rundt 10? Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Fullt fotjent at det står 1-1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Skjønner ikke hva som har skjedd med Real Madrid. Hvor mye ledet de med på det meste? Var det ikke rundt 10? Spurs-syndromet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Nå spiller RM i en liga hvor alle utenom 1 (2) lag skal være overkommelig. Tottenham spiller i en liga hvor 5-6 kamper er vanskelige. Det å miste så mye poeng mot lag i en slik liga - og da fortsatt uten å møtt Barca i retur er mye. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Ja, vi ser jo hvor god kvaliteten på PL er, united som er i "verdensklasse" slår ikke et lag som kan rykke ned. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 (endret) ...for ikke å snakke om hvilke lag det er som gjør det best i Europa og hvilke landslag som gjør det bra osv. Endret 11. april 2012 av Solaar Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Nå har vel Real sluppet inn mål i nesten alle kampene sine (i værtfall de jeg har sett) så alt går vel etter planen enda vil jeg tro. Just score more! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Du kan gjerne mene dette. Men jeg sier ikke at Barcelona eller Real Madrid er dårlige lag, det er de ikke, men PL er en mer jevn liga enn hva La Liga er. Det sier seg selv når kun 2 laag konkurrere om 1 og 2 plassen år til år. Allikevel har ligaen to av de beste lagene, men ligaen er i mine øyne ikke lige bra og spennende. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Jevnere liga, ja, men nivået er fortsatt høyere i La Liga, synes jeg. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Det blir jevnt når en liga består av dårlige lag. For en skuddfot han har Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Dårlige lag? Unnskyld meg, greit at det atom lag i la liga - og jeg er enig med snurris at la liga har det høyeste nivået. Engelske lag har i en årrekke kommet langt i CL - i år er det kun 1 engelsk lag i semifinalen, men det kunne fort hvert flere hvis gressmatta i Milan hadde vært bedre. PL har en liten down i år og dette har selvfølgelig kostet at flere lag i England droppet ut av CL. Til neste år er jeg sikker på at senariet er annerledes og England igjen stiller med gode lag og leverer greit. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Du kan gjerne mene dette. Men jeg sier ikke at Barcelona eller Real Madrid er dårlige lag, det er de ikke, men PL er en mer jevn liga enn hva La Liga er. Det sier seg selv når kun 2 laag konkurrere om 1 og 2 plassen år til år. Allikevel har ligaen to av de beste lagene, men ligaen er i mine øyne ikke lige bra og spennende. når 5 av 8 lag i Europa er spanske, kan ikke ligaen være dårlig. Atetlic rundspilte de engelske mestrene over 2 kamper. Valencia var jevne med Chelsea. La liga har hevet seg mange hakk de siste 5 årene. Det er blitt en myte at La liga ikke er jevnt, fordi man ser seg blind på Barcelona og Reals dominans Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Engelske lag har i en årrekke kommet langt i CL - i år er det kun 1 engelsk lag i semifinalen, men det kunne fort hvert flere hvis gressmatta i Milan hadde vært bedre Og i Basel Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Du kan gjerne mene dette. Men jeg sier ikke at Barcelona eller Real Madrid er dårlige lag, det er de ikke, men PL er en mer jevn liga enn hva La Liga er. Det sier seg selv når kun 2 laag konkurrere om 1 og 2 plassen år til år. Allikevel har ligaen to av de beste lagene, men ligaen er i mine øyne ikke lige bra og spennende. når 5 av 8 lag i Europa er spanske, kan ikke ligaen være dårlig. Atetlic rundspilte de engelske mestrene over 2 kamper. Valencia var jevne med Chelsea. La liga har hevet seg mange hakk de siste 5 årene. Det er blitt en myte at La liga ikke er jevnt, fordi man ser seg blind på Barcelona og Reals dominans Ikke rart man ser seg blind på de to. Det er 30 poeng fra Real og ned til Valencia på 3dje. Real har også scoret bare 52 mål mer. Hvordan kan dette være en jevn liga? Dette er jo hva man er vant til over en årrekke. Hyrlen: JA der og, men det var itillegg en skuddårkamp. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Du kan gjerne mene dette. Men jeg sier ikke at Barcelona eller Real Madrid er dårlige lag, det er de ikke, men PL er en mer jevn liga enn hva La Liga er. Det sier seg selv når kun 2 laag konkurrere om 1 og 2 plassen år til år. Allikevel har ligaen to av de beste lagene, men ligaen er i mine øyne ikke lige bra og spennende. når 5 av 8 lag i Europa er spanske, kan ikke ligaen være dårlig. Atetlic rundspilte de engelske mestrene over 2 kamper. Valencia var jevne med Chelsea. La liga har hevet seg mange hakk de siste 5 årene. Det er blitt en myte at La liga ikke er jevnt, fordi man ser seg blind på Barcelona og Reals dominans Ikke rart man ser seg blind på de to. Det er 30 poeng fra Real og ned til Valencia på 3dje. Real har også scoret bare 52 mål mer. Hvordan kan dette være en jevn liga? Dette er jo hva man er vant til over en årrekke. Hyrlen: JA der og, men det var itillegg en skuddårkamp. Det er jo en sammenheng mellom kvaliteten på ligaen og lagenes prestasjoner i Europa. Hvis det ikke hadde vært jevnt, ville ikke de nadre lagene blitt bedre, heller ikke i Europa. Hvor mye la liga har du sett til å uttale deg om ligaen. La liga kan ikke baseres på Barca og Real Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Du kan gjerne mene dette. Men jeg sier ikke at Barcelona eller Real Madrid er dårlige lag, det er de ikke, men PL er en mer jevn liga enn hva La Liga er. Det sier seg selv når kun 2 laag konkurrere om 1 og 2 plassen år til år. Allikevel har ligaen to av de beste lagene, men ligaen er i mine øyne ikke lige bra og spennende. Først, jeg ser poenget ditt og er til dels enig, men skal man se svart/hvitt på det så er ikke PL så veldig spennende egentlig. Siden PL startet for 20 år siden så har ligatittelen stort sett stått mellom Man Utd og enten Arsenal eller Chelsea, noen få år har det vært andre lag oppi der men de har gått under med brukket rygg og fått lide i mange år etterpå. PL finnes ikke spennende med mindre man heier på et av disse tre lagene, men heldigvis har vi fått «delta i CL-pokalet» som de andre kan trøste seg med, og de under der igjen kan trøste seg med Europacupspill osv. Ligaen i England, i likhet med de andre europeiske toppligaene er totalt ødelagt av UEFA i samarbeid med de rikeste klubbene. Se på denne oversikten over topp-tre i Premier League siden starten, så sammenligner du med denne oversikten over topp-tre i den gamle First Division. Det er helt utrolig at man som fotballfan har godtatt dette. Det er også enormt kjedelig å lese syting fra f.eks United-fans om at City og Chelsea kjøper seg til titler, dvs. det er kjedelig fordi de ikke skjønner at deres egen klubb har vært en av de mest aktive pådriverne for at den eneste muligheten å slå de på er å gjøre det med latterlig mye penger. Penger ingen har uten at de får det eller evt hadde det da PL og etterhvert CL ble startet. Og før noen går i strupen på meg, jeg er fullt klar over at min egen klubb nyter godt av dette også, men vi er sjanseløse på å nå helt opp med mindre vi risikerer hele klubbens fremtid ved å ta en Bates. Ja jeg er bitter, men jeg er bitter med god grunn fordi jeg er gammel nok til å ha opplevd en tid da pengene ikke avgjorde hvilken klubb som vant titlene. Jeg gremmes også over at det for mange fans idag er viktigere med en tredjeplass eller fjerdeplass i ligaen enn det er å vinne Europaligaen eller FA-cupen. Det er helt fullstendig på trynet. Men herregud så off topic det her ble nå. [/rant] 4 Lenke til kommentar
T.A Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Real Madrid skjelver nå. Avgir garantert poeng mot Atletico ikveld. ... Ville ikke satset på tipping om jeg var deg. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Det kan iallefall ganske trygt påstås at det er et par flere lag som kjemper om ligagullet i PL enn i La Liga for øyeblikket. Men lagene etter disse igjen holder uansett et høyere nivå i La Liga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå