Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Swidish Knows :p

Utrolig bra artikkel, spesielt sistnevnte tok "kaka":

"Man kan snacka om Emerson, Chivu eller Capello, hur dessa spottade på Roma och sket i oss. Personer som inte är värda speciellt mycket i mina ögon. Men dom gjorde ändå jobbet, på planen eller som tränare. Där har vi skillnaden – Cicinho gör inte ens jobbet. Och att gå ut med att vilja lämna klubben… ja, för mig är inte Cicinho en Romaspelare sedan lång tid tillbaka. Och det som faktiskt stör mig mest, det är hur man som romanista ens kan försvara en sådan pajas."

Lenke til kommentar
Del Piero scoret på enda et frispark (!) Han fikk visstnok straffe også, men lot Iaquinta ta det (utrolig nok), han mente Iaquinta ville så inderlig ha ett mål så det var en ære for ham å la han sette den. DP er jo kjent som en av de sikreste straffe skytterne i verden.

Dette var forøvrig mot Chievo.

Velkommen etter :p

Bare et spørsmål: Er du Juve fan? :)

Vi husker alle hvordan DP misset mot Roma i fjor før Jul :p

Hehe, jeg er nok Juve fan og det står respekt av deg å holde med et italiensk lag. :) Trenger flere sånne her i Norge mener nå jeg. Blir for mye Premier League.

Jeg klarer ikke helt skjønne hvorfor Roma gikk til innkjøp av Riise. For all del, han er en veldig god fotball spiller, men Italiensk fotball synes jeg ikke passer han i det hele tatt. Han passet bra i England. Kanskje han hadde passet bedre i lag som Bayern eller Schalke fra Tyskland. Spania hadde også vært et godt alternativ, men italiensk fotball er proppfulle av gode angripere som ergo gjør det slik at alle topplag har ekstremt bra defensive lag. Riise er ikke ekstrem god defensivt. Han er litt spesiell sånn. Når han kommer til skuddsjanse er han den verdens mest målfarlige venstreback. De må satse på Cicinho og Tonetto på hver sin kant.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg er nok Juve fan og det står respekt av deg å holde med et italiensk lag. :) Trenger flere sånne her i Norge mener nå jeg. Blir for mye Premier League.

Jeg klarer ikke helt skjønne hvorfor Roma gikk til innkjøp av Riise. For all del, han er en veldig god fotball spiller, men Italiensk fotball synes jeg ikke passer han i det hele tatt. Han passet bra i England. Kanskje han hadde passet bedre i lag som Bayern eller Schalke fra Tyskland. Spania hadde også vært et godt alternativ, men italiensk fotball er proppfulle av gode angripere som ergo gjør det slik at alle topplag har ekstremt bra defensive lag. Riise er ikke ekstrem god defensivt. Han er litt spesiell sånn. Når han kommer til skuddsjanse er han den verdens mest målfarlige venstreback. De må satse på Cicinho og Tonetto på hver sin kant.

Hehe, har skjønt det :p

Men du kan bare si det som det er: Riise suger max, og enda mer hvis vi tenker på han vi har på benken (tonetto som du nevner). :)

Lenke til kommentar

Dagbladet Live =fail.no

71. mål Mål! Sunderland 1, Blackburn Rovers 2. Kenwyne Jones (Sunderland) skudd med høyrebenet fra utenfor sekstenmeteren lavt i høyre hjørne.

innbytte Bytte, Sunderland. Andy Reid midtbanespiller erstatter Steed Malbranque.

70. Selvmål av Phillip Bardsley, Sunderland. Sunderland 0, Blackburn Rovers 2.

69. hjørnespark Hjørnespark, Sunderland.

68. Avslutning reddet Matt Derbyshire (Blackburn Rovers) skudd med venstrebenet fra utenfor sekstenmeteren reddes.

Christopher Samba (Blackburn Rovers) hands på.

67. innbytte Bytte, Blackburn Rovers. Stephen Warnock forsvarer erstatter Keith Treacy.

66. Kenwyne Jones (Sunderland) lager frispark.

Christopher Samba (Blackburn Rovers) vinner et frispark.

65. mål Mål! Sunderland 0, Blackburn Rovers 1. Roque Santa Cruz (Blackburn Rovers) heading fra en vanskelig vinkel til høyre i høyre kryss. På pasning fra Christopher Samba med en crossball.

Etter 65min er det 0-1 og etter 71min er det 1-2. Hvor blir det av de andre målene? Var de eneste målene som var nevnt i referatet.

Burnley vant! :)

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Og Chelsea stilte tilogmed med en rekke A-lag spillere. Ikkebra.

Eg ser overhodet INGENTING som IKKE er bra med det???

At de stiller med flere A-lag spillere, og taper mot Burnley. Det er ikkebra. For Chelseas del da.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...