Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er hvorvidt regelen er forståelig, mer det faktum at folk legger ut streams og etterspørsler etter streams i hytt og pine når mange av de vet at det ikke aksepteres.

 

Men men, de får kjøre på for min del.

 

Edit:

Og ja jeg er klar over at du (Kloffsk) mest sannsynlig tok en "frekkis" og egentlig skjønner hva Zeph mener, men jeg synes det er like unødvendig å måtte skrive det, som hva jeg skrev.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Tror ikke det er hvorvidt regelen er forståelig, mer det faktum at folk legger ut streams og etterspørsler etter streams i hytt og pine når mange av de vet at det ikke aksepteres.

 

Men men, de får kjøre på for min del.

 

Edit:

Og ja jeg er klar over at du (Kloffsk) mest sannsynlig tok en "frekkis" og egentlig skjønner hva Zeph mener, men jeg synes det er like unødvendig å måtte skrive det, som hva jeg skrev.

 

akkurat det er det vel ikke noe galt med så lenge de ikke legges ut her...

Lenke til kommentar

Tror ikke det er hvorvidt regelen er forståelig, mer det faktum at folk legger ut streams og etterspørsler etter streams i hytt og pine når mange av de vet at det ikke aksepteres.

 

Men men, de får kjøre på for min del.

 

Edit:

Og ja jeg er klar over at du (Kloffsk) mest sannsynlig tok en "frekkis" og egentlig skjønner hva Zeph mener, men jeg synes det er like unødvendig å måtte skrive det, som hva jeg skrev.

 

akkurat det er det vel ikke noe galt med så lenge de ikke legges ut her...

Jo, det er det.
Lenke til kommentar

"King" Kenny sier i ett intervju at det som har gått imot Liverpool den siste tiden er ting som har vært utenfor deres kontroll.

 

Så å vinne kamper er noe de ikke har noen som helst kontroll med da altså.

 

Det skal sies at Liverpool har hatt sin andel med uflaks, og litt til, men når alt kommer til alt så har de seg selv å takke for at de ligger der de ligger på tabellen.

De dårlige håndteringene med ymse "PR-saker" hjelper ikke stort heller, så i øyeblikket er det kun legendene til Liverpool jeg faktisk synes synd på, da det må være forferdelig å se hva klubben har blitt redusert til etter sin storhetstid.

Lenke til kommentar

Det Kenny sier i post-match er vel på håret nok til å bli straffa, selv om det er indirekte det han sier om elendige dommeravgjørelser. La oss få det på det rene at jeg ikke mener det er noe, men det har vært tilfeller før hvor slikt blir undersøkt.

 

Og mens vi er inne på Liverpool. Ler meg ihjel av alle som lener seg på "YNWA" nå/når ting går dårlig. Ingenting galt med det, bortsett fra at jeg syns det er hysterisk.

Lenke til kommentar

Dagens poengtap for Real Madrid kunne ikkje passet betre for oss Barca supportere. Nå vil kampen på camp nou den 22 april bli ekstremt viktig. Barca har vunnet de fleste oppgjørene i det siste, utenom Copa del ray finalen i 2011 der Real Madrid vant 1 - 0. Så det psykologiske overtaket har nok Barca nå.

Lenke til kommentar

Dagens poengtap for Real Madrid kunne ikkje passet betre for oss Barca supportere. Nå vil kampen på camp nou den 22 april bli ekstremt viktig. Barca har vunnet de fleste oppgjørene i det siste, utenom Copa del ray finalen i 2011 der Real Madrid vant 1 - 0. Så det psykologiske overtaket har nok Barca nå.

 

Nja. Forrige gang Real spilte på Camp Nou var de bedre enn Barca. Så det blir spennende å se hva som skjer denne gang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...