DJ_Dark Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Grei kamp mellom Inter og Genoa. 9 mål, fire straffer og to røde kort. 2 Lenke til kommentar
magb Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Hvordan er kvaliteten på Viaplay.no? Må nesten få sett kampen i kveld! Er det mulig å betale kun for kampbilett der? Endret 3. april 2012 av magb Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Ja, det er mulig. Jeg har ingen erfaring med viaplay selv, men hører at streamen er på samme nivå som gratis streams, altså elendig. Lenke til kommentar
magb Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Såpass ja, nekter å betale for slikt! Forevnter noe i bærheten av tv2 sin tjeneste når jeg betaler. Csports (canal +) har faktiskt blitt meget bra nå, så da er det bare for viasat å get their shit together. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Bare for å slå det fast: Viaplay er langt langt unna TV2 Sumo-kvalitet. jeg har med hell brukt piratstreamsiden coolsportz.de på de siste kampene jeg ikke har fått sett på TV. Kvaliteten er ikke imponerende, men bedre enn 129 kr for skuffende kvalitet hos Viaplay. Endret 3. april 2012 av genser Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Viaplay fungerer veldig bra (så lenge nettet ditt ikke suger kukk, kanskje derfor folka over har hatt dårlige erfaringer). Skal ikke nekte på at Sumo er 2-3 hakk over, men Viaplay fungerer knall. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Hadde viaplay i ca. 2mnd, uten å få sett en kamp, da streamene deres ikke fungerte. Fikk gratis mnd's abonnement vær gang det feilet, så hadde til sammen i 3mnd, men det var ganske ubrukelig da jeg ikke kunne se viaplay innhold på min linux laptop, og når jeg dro til en venn av meg for å se Bayern i CL, så klarte de ikke å holde streamen oppe. Har et irrasjonelt hat for viaplay Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Har prøvd Viaplay et par ganger - og jeg har bra internett -, men kvaliteten er likevel ræva. Nå er det er par mnd. siden jeg har brukt det da, så kanskje de har fått fiksa litt på kvaliteten der, men det er ikke noe jeg kommer til å betale for igjen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Jeg har lynraskt nett og kan si som følger: Viaplay er noe forbanna dritt. Spesielt kamper som i kveld hvor kvaliteten er så sinsykt elendig at du HELLER fyrer opp coolsportz. Når det er sagt finnes det andre leverandører der ute som tilbyr fotball (PL, EL, CL, LL, SA +++) for en vesentlig lavere pris. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Last ned Sopcast og bruk Wizwig. Fantastisk kvalitet. Lenke til kommentar
magb Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Finner streams med grei kvalitet på Wizwig ja, men ofte er de med god kvalitet uten engelsk kommentator Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Milan i øyeblikket videre på bortemåls-regelen. Og der fikk Barcelona målet de trengte, i sin andre straffe i samme omgang. Endret 3. april 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
magb Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Begge straffene greie hvertfall. Ganske sykt løp av Messi før 1-0 straffen gitt! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Den andre straffen er jo høyst diskutabel, på ingen måte soleklar. Barca ble derimot snytt for minst en straffe på Giuseppe Meazza, så det jevner seg ut. Endret 3. april 2012 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Første straffen til Barca fikk eg ikkje sett, men den andre straffen mener eg selv er klar. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Mente den andre straffen selvsagt. skrivefeil. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Chelsea, Bayern, Real og Barca i semi! Tror Bayern har en fair sjanse. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Ingenting i dette Barcelona laget fascinerer meg, til det er de for gode. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Jeg sitter egentlig bare å venter på 'inaccettabile!' Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Galliani kunne sluttet mens leken var god - Marotta & Co kommenterte seg selv i senk lenge før : / Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå