Brann89 Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Ikkje en enkel banen å spille ballbesittende fotball på. Spillerene sliter med fotfeste Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Uvant å ikke høre Fjøra runke til Messi... men det kommer vel etter første målet, tenker jeg Forresten, burde det vært straffe? Ja, keeperen har jo den ene foten hans, men ballen har jo nesten passert riksgrensen før han når den igjen? Han hindrer jo ikke noe da spilleren ikke ville nådd ballen. Endret 28. mars 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
magb Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Han som mener det ikke er i nærheten av straffespark har tydligvis aldri sett noe i slow motion før. Eneste som kan forsvare at det ikke er straffe er at ballen nesten er utenfor banen. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg er Sanchez, hvilken stokk er du? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Helvette så lei jeg er Barca runkingen til kommentatorene til Viasat. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Var soleklar dive på Sanchez. Jeg er fan av sistnevnte, så det er med noe tungt hjerte jeg må innrømme at han er en cunt. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Men du ville forsatt hatt han til United? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Kommode-kamp! Skuff på skuff. Hæhæ. Skuffende av begge lag, håpte i det lengste på Messi-show. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Lurer på hvor mange frispark det har vært i denne kampen her.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Utrolig kjedelig hvertfall. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Godt gjennomført til tross for at de første 20 var noe åpent; med så mange borte så er det greit. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Så mye talent, så lite underholdning. Kjedelig når begge lag var fornøyd med 0-0. Første kamp burde vært på Nou Camp. Er forøvrig enig med Bratseth angående straffesituasjonen, selv om Sanchez hjalp til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Enda en dørgende kjedelig kamp med "verdens beste" fotball lag på banen. Sett bort ifra noen sekunder med Messi-show, ser jeg ingen underholdningsverdi i fra det laget. Sanchez Lenke til kommentar
magb Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Underholdningen med Barca pleier å være 5 pene mål, men når det uteblir så er det ekstremt kjedelig å se på. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Det er ikke sånn Barcelona pleier å spille. Balltempoet var mye lavere, og de virket ikke interesserte. I tillegg var de fleste spillerne off idag, og spesielt når Messi er det, blir det ikke fullt så spennende å se på. Lenke til kommentar
magb Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Noen som har statistikk på hvor langt Messi løp i dag i forhold til vanlig? Edit: Det må da ha vært endel mindre enn vanlig, gjelder mange av de andre også såklart. Endret 28. mars 2012 av magb Lenke til kommentar
T.A Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Flere enn meg som så Messi irritere seg over Tello og rope på han? Haha, måtte bare. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Er bare å takke en av verdens dummeste regler, bortemålsregelen, for en kjedelig kamp. Begge lag er fornøyde med 0-0, skulle ikke vært sånn. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg føler at Barcas spillestil er veldig enten-eller. Får de det til og har tenning ser det pokker så bra ut og er spennende, men dersom de møter et lag som bare er litt forsvarende, eller de ikke helt vil, så blir det veldig kjedelig med kun balltrilling i 10 minutter. Returkampen blir nok et fyrverkeri, derimot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå