andre3028 Skrevet 21. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2012 http://www.youtube.com/watch?v=EePN7no4SRU Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2012 Mens det snakkes om "beste lag" rundt om i Europa så går min punt på Bayern hva underholdning gjelder. Barcelona soleklart nummer uno, men det er mest takket være Messi. Uten han så er Barca på nivå med feks Real Madrid og resten av den dødelige eliten. Det er faktisk alltid gøy å se Bayern, de spiller direkte og rask fotball med masse action, ikke bare balltrilling på midten. Syntes de får alltfor lite skryt egentlig. 7 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Merker Mourinho irriterer meg igjen. Pådrar seg selv rødt kort. Rui Faria får rødt kort. (hans 4. eller 5. for året). Ramos og Özil blir utvist, Özil får direkte rødt. Pepe klarer å prate på seg rødt i spillertunnelen etter kampen for å sagt. "Et jævla ran, din morraknuller". Om det umulig skulle skje og Real Madrid ikke vinner serien så kommer ikke Mourinho til å dra, da får han sparken. Droppa pressekonferansen i dag og ga spillerne intervjunekt. At Perez ikke går mer på banen er en skam for Real Madrid. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Blir mildt sagt overraska om Real klarer å rote bort gullet. Lenke til kommentar
magb Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Etter gårsdagens resultat mot Qpr, tror jeg at jeg psykisk melder meg ut av Premier League og inn i La Liga! Watch out Real, Messi is coming for you!! Ynwa Endret 22. mars 2012 av magb Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Hvis Real taper en kamp til og Barcelona vinner resten samt El Classico vil Barcelona lede serien. Det er ikke utenkelig med tanke på de gjenstående kampene. Real skal blant annet møte Atletico og Atletic Bilbao og Osasuna borte. Om Barcelona skulle ta igjen Real vil det være en av de beste snuoperasjonene de siste 20 årene Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Men jeg kan aldri tenke meg at Barcelona vinner alle kampene sine. Real Madrid hadde også en uavgjort og tap på to kamper i høst også. Og det mot Racing Santander og Levante. Utenom kampen mot Barcelona vant så Madrid alle kampene frem til Malaga og Villarreal. Eneste faren jeg ser er at Mourinho ikke begynner å hvile Alonso, Cristiano Ronaldo, Ramos og de andre gutta som spiller 90 minutter hver eneste kamp. Sånn sett greit med de røde kortene som kom nå.... Kanskje greit for Mourinho selv også å få en liten hvilepause. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Syrisk TV anklager Messi og Barcelona for våpensmugling Haha wtf! Syriske myndigheter tror Lionel Messi og Barcelona-spillerne passer ballen i hemmelige mønstre for å gi informasjon til opposisjonen om hvordan våpen smugles inn i landet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Og jeg som trodde de signaliserte til moderplaneten hvilket land de skulle bombe først. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2012 Zlatan...syk... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2012 Tenker nok han mente målet Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2012 Ronaldo med sitt 100. mål i La Liga. Raskeste til å klare bragden noensinne. 100 mål, 92 kamper. Maskin. 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2012 Palermo - Udinese nå! Bra oppladning til Juventus-Inter i morgen! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Ronaldo med sitt 100. mål i La Liga. Raskeste til å klare bragden noensinne. 100 mål, 92 kamper. Maskin. Det er helt latterlig. ...Men likevel er han mye dårligere enn Messi. Det må nok være rimelig surt for en vinnerskalle som Ronaldo. I nesten hvilken som helst annen tidsepoke ville han vært verdens klart beste spiller. Men med fotballens Mozart som konkurrent vil Ronaldo aldri bli noe mer enn en Salieri. 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Helt enig der, men man kan ikke unngå å la seg imponere av Ronaldo allikevel. Jeg vil påstå at han der den mest fysisk begavede spilleren noensinne, muligens med unntak av sin brasilianske navnebror. Messi er det derimot ingen som slår. Han vil bli husket i århundrer. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Ronaldo>Messi ...everyday of the week. 1 Lenke til kommentar
magb Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Ronaldo>Messi ...everyday of the week. Heheheh, for ett år eller to siden ble jeg småprovosert av slike uttalelser, hvordan kan noen mene dettte tenkte jeg. Nå i 2012 synes jeg bare synd på de som mener noe slikt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå