Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens det snakkes om "beste lag" rundt om i Europa så går min punt på Bayern hva underholdning gjelder. Barcelona soleklart nummer uno, men det er mest takket være Messi. Uten han så er Barca på nivå med feks Real Madrid og resten av den dødelige eliten. Det er faktisk alltid gøy å se Bayern, de spiller direkte og rask fotball med masse action, ikke bare balltrilling på midten. Syntes de får alltfor lite skryt egentlig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Merker Mourinho irriterer meg igjen. Pådrar seg selv rødt kort. Rui Faria får rødt kort. (hans 4. eller 5. for året). Ramos og Özil blir utvist, Özil får direkte rødt. Pepe klarer å prate på seg rødt i spillertunnelen etter kampen for å sagt. "Et jævla ran, din morraknuller".

 

Om det umulig skulle skje og Real Madrid ikke vinner serien så kommer ikke Mourinho til å dra, da får han sparken. Droppa pressekonferansen i dag og ga spillerne intervjunekt. At Perez ikke går mer på banen er en skam for Real Madrid.

Lenke til kommentar

Hvis Real taper en kamp til og Barcelona vinner resten samt El Classico vil Barcelona lede serien. Det er ikke utenkelig med tanke på de gjenstående kampene. Real skal blant annet møte Atletico og Atletic Bilbao og Osasuna borte.

 

Om Barcelona skulle ta igjen Real vil det være en av de beste snuoperasjonene de siste 20 årene

Lenke til kommentar

Men jeg kan aldri tenke meg at Barcelona vinner alle kampene sine. Real Madrid hadde også en uavgjort og tap på to kamper i høst også. Og det mot Racing Santander og Levante. Utenom kampen mot Barcelona vant så Madrid alle kampene frem til Malaga og Villarreal.

 

Eneste faren jeg ser er at Mourinho ikke begynner å hvile Alonso, Cristiano Ronaldo, Ramos og de andre gutta som spiller 90 minutter hver eneste kamp. Sånn sett greit med de røde kortene som kom nå.... Kanskje greit for Mourinho selv også å få en liten hvilepause.

Lenke til kommentar

Ronaldo med sitt 100. mål i La Liga. Raskeste til å klare bragden noensinne.

100 mål, 92 kamper. Maskin.

Det er helt latterlig.

 

...Men likevel er han mye dårligere enn Messi. Det må nok være rimelig surt for en vinnerskalle som Ronaldo. I nesten hvilken som helst annen tidsepoke ville han vært verdens klart beste spiller. Men med fotballens Mozart som konkurrent vil Ronaldo aldri bli noe mer enn en Salieri.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...